Boosti Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Problemet er at subbene mine spiller ikke. Det begynntemed at jeg skulle bygge nytt gulv i bagarserommet, og kobblet av alt. Men etter gulvet var ferdig får jeg ikke lyd i subbene. Jeg har feil søkt litt: -Bytta og sett over signalkabler -Forsterker får strøm og jord. -Forsterkeren lyser grønt og er helt i orden. -Sjekka kabler i mellom forsterker og kassa. Jeg monterte også en iP-RCA konverteren bak på spiller.for og få lyd fra dvd spillern til stereoen. Og jeg leita da i gjennom menyen på spillern for og finne ut hvordan man slo på aux. Kan jeg da ha slått av den vanelige RCA utgangen? Noen som har et par gode råd til meg? Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars y Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 vist du tar på signalkabelen som går inn i forsterkeren så skal det komme en durelyd, vist det gjør det så ligger problemet ditt i spilleren... Siter 97 Eclipse GSX 97 BMW 523ia E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg