Gå til innhold

Min V70 2.0LT -98 Solgt!

Ranger emnet


GMV

Anbefalte innlegg

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 5 months later...

tillbilen.se selger katalysatorer til 3" anlegg for 1750,- som klarer inntil 300hk. Nå vet jo ikke jeg hvor mye effekt du sikter på, men hvis du ikke skal ha mer enn det er den fin m.tanke på eu-godkjenning. Bare ett tips..klart, du har sikkert kontakter som skaffer deg billige racekatalysatorer (har også øyelokk for rundt 650 SEK som du kan kjøpe i samme slengen;)), men ville bare nevne det for deg.

 

Pen bil så det ut til å være iallefall:) Fin farge. Ikke så vanlig som mange andre farger på V70.

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tillbilen.se selger katalysatorer til 3" anlegg for 1750,- som klarer inntil 300hk. Nå vet jo ikke jeg hvor mye effekt du sikter på, men hvis du ikke skal ha mer enn det er den fin m.tanke på eu-godkjenning. Bare ett tips..klart, du har sikkert kontakter som skaffer deg billige racekatalysatorer (har også øyelokk for rundt 650 SEK som du kan kjøpe i samme slengen;)), men ville bare nevne det for deg.

 

Pen bil så det ut til å være iallefall:) Fin farge. Ikke så vanlig som mange andre farger på V70.

 

Jeg har øyelokk som ligger og venter på lakk hos lakkereren sammen med framfanger og takvinge lik som den på V70N.

Tror jeg venter litt med eksos til denne, siden 240'n står øverst på lista nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Prosjektet med Realcar fangeren ble lagt på is. Denne er nå for salg her

Har nå bestilt en helt ny ferdiglakkert R fanger med griller og tåkelys.

G&M korte sportdempere, 3" JT-tuning eksos med en potte, Powerflex foringer foran + øvre motorfeste, Radicast plugger til lyktepussere er også på vei.... Skal bli grei bruksbil til slutt vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blir der med rust der man kapper med vinkelslipper?

 

Om man kapper veldig forsiktig med en svært tynn skive så det ikke blir så mye varmegang, fjerner gradene, og behandler flatene etterpå så blir det bra. Har ikke kommet rust der på min iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk powerflex foringene i posten i går, disse var utrolig stive i forhold til Superflex sine.... Var å hentet dempere og eksosanlegg i dag. Kjørte 2x13mil for å hente delene, så oppdaget jeg det når jeg kom hjem at JT-tuning hadde sendt med feil fremrerør på eksosen.... ARG!!!

Skal hente lakk i morgen, og lakkere vinge, øyelokk, bakluke, og bakfanger i nærmeste fremtid.

Kommer med flere bilder når den er klar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da var bakluke, og alt dillet lakkert. Har også fått montert R-fronten med tåkelys og alt. Satte på 3" eksos fra JT med en potte på. Må si at den bråker egentlig litt for mye inni etter min smak, men jeg får se om det hjelper på lydnivået med 3" katalysator på.

Ble faktisk overrasket på effektøkningen ved bytte av eksos, ble godt drag i V70'n nå! Jeg venter med bilder da jeg ikke har fått på de nye demperne sammen med fjærene så i øyeblikket er den skyhøy med usle 15" vinterhjul på. Kan garantere 19" hjulene kommer på når den er senket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Her kommer det noen bilder av bilen. Må si meg ganske fornøyd med den nå. Den hadde sårt trengt seg en hellakkering, men det får vente da det koster mye penger og timer i garasjen.

 

 

DSCF0806.jpg

Senket ca 60-70mm med korte G&M sport dempere.

 

 

DSCF0807.jpg

Helt ny R-front med lys og alt.

 

 

DSCF0808.jpg

Her har visst fotografen sneket seg med på bildet også.:volvsmile

Meningen var å vise takvingen som har V70N utseende.

 

 

DSCF0809.jpg

Nylakkert bakluke og fanger. 3" JT-tunging eksos med en demper.

 

 

DSCF0810.jpg

Nypolerte 19" felger.

 

DSCF0811.jpg

R-fronten en gang til.

 

 

Det var alt for denne gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Takker for det.

 

Ting jeg har lyst til å gjøre i fremtiden:

 

-Hellakkering

-Helskinn

-Bygge om til 2,3Liter med den lette veiva, 143mm H-profil råder

og S60 T5 stempler.

-S60/V70R dyser, med større LMM og spesialchip.

-KKK24 "R" turbo

-"Japan" grenrør

-GLT kammer

-3" spjellhus

-Nytt svinghjul med kraftigere clutch.

-Quaife diff.

-Muligens en M56H kasse. (Har M56L i dag)

-302mm skiver forran.

 

Men dette er foreløbig bare ønske tenkning da jeg har 240 prosjektet også å tenke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår