Gå til innhold

Min V70 2.0LT -98 Solgt!

Ranger emnet


GMV

Anbefalte innlegg

Her er noen bilder av V70'n min.

Kjøpte den i februar i fjor.

Har ikke gjort aå mye på den.

Det jeg har gjort er:

 

-Satt på åpent K&N filter

-Montert skvettlapper bak

-Senket den 60-70mm

-Satt på camberbolter fremme, og juster til 2,2-2,3 grader negativ camber.

-Montert turbotrykksmåler

-Skiftet turbo til en TD04HL16T

 

Mere kommer etterhvert.

 

Det jeg har lyst til er:

 

-19"R hjul med 215/35 dekk.

-XC grill

-Klarglass

-R fanger med spredere

-Div opplakkering

-Takvinge

-3" JT eksos

-Chip fra Autotech

 

Her er noen bilder:

V7020T.jpg Dette er tatt med "vanlig" 40mm senkesett.

 

Me18tom1.jpg

Me18tom2.jpg

Med 18" R-hjul prøvemontert. Her er den "riktige" senkinga.

Endret av GMV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nja, egentlig så vil jeg ha ett skikkelig eksosanlegg. Det skal jo ha en funksjon også... Vil ikke ha en "jalla" løsning.

Er ikke kun ute etter lyden, men også effektøkningen sammen med filter /chip. Koster jo ikke skjorta eller. 4500,- komplett anlegg fra JT, men er uten kat da... En del dyrere med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil :) ta å bytt ut den bakerste eksospotta di med et rør. da får du veldig flott lyd uten at det bråker ved vanlig kjøring.

 

Bakerste potte? på min s70 var det bare en potte, men den var på størrelse med en trillebåre=)

1997 Volvo S70 2.0 "LT"

1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt*

1990 Golf2 GTD *Solgt*

1987 Volvo 740gl *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok JT uansett ja gitt.

Jeg kjøpte en ny av bror min for 5000,- Ja det ble en enorm forskjell, skulle tro det ble en T5 eller R bil.

Turbotrykkmåleren er montert på a stolpen, men løsningen er ikke helt 100% ennå. Skal på biltema å se på de holderne for a stolpe de har der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte ett brukt senkesett, som jeg kappa en runde forran, og laget kon i enden som orginalt. Lakkerte deretter fjærere sorte, ingen problemer i det heletatt.:D Bak var den tilstrekkelig lav med de fjærene så de er ikke kappet. Totalt blir det ca 60-70mm senk.:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki ble jo fin høyde da.men kon da varma du fjæra og bøyde til?
Jepp, brukte en orginal fjær og sammenlignet med. Kappet fjæra 1 runde spente den opp i skrustikka, varmet med skjærebrenner og bøyde med poly grip tang. Må ikke varme mer enn den delen som skal bøyes pga. risken for at den knekker etter en stund (blir sprøtt stål). Ble kanon bra. Eneste jeg kan si er at det bør kansje monteres stivere dempere enn orginalt da. Bør heller ikke kappe en orginal fjær til denne høyden pga. den er for myk og bilen stusser på gjennomslags gummien...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår