volvo242_r Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Når får du felgene da, venter på å få sjå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Når får du felgene da, venter på å få sjå. Heinta dæm i dag, men vente fortsatt på dekkan. Kansje i mårrå.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Nå har dekkene kommet i hus. Monterte de på bilen i går. Hva syns dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 De var nice:) Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Ikke verst :) Hadde på nye felger på V70'en i går men må nok gå ned på dekkdimensjonen en smule. Tar i hjulbuen bak over fartshumper osv. Er Momo GT2 felger (8*17"?) med 235/45-17 dekk som er utslitt. Må nok kjøpe 40 profil eller 225 dekk bak.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Jeg har 215/35-19 og hadde akkurat samme problemet som deg intil i dag. Men hos meg var det felgene som tok i kanten på skjermen. Jeg måtte bite i det sure eplet og kappe bort ca 1cm av kanten. Så nå er problemet løst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242_r Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Det ble vinkelsliper arbeid likevel ja!:volvopower: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Ja mått det. Fikk nån ripa i den ene felgen.... Synd men. I dag ble XC grillen hentet og montert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Du har stilt opp turbotrykk uten å chippe? Hvor mye har du stilt opp til? Har forhørt meg med en volvotrimmer som sa det var trykt å stille på opp mot 1 bar. Hadde målt verdier på lamda som viste at den ikke kjørte magert.. Prøvde en liten tur på 0,8 bar, men da fikk jeg feilmelding på for høyt boost pressure.. Har dette skjedd med deg også? Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Jeg har byttet ut den gamle slitne 13G turboen med en 16T og i den forbindelsen skrudde jeg wg stanga helt inn =ca 0,8 bar. Jeg plages med at lampa lyser ja men tror ikke det er pga for høyt trykk, den lyste nemlig med en gang etter at jeg nullstilte den uten at jeg hadde begynt å kjøre sist gang, og tidligere har jeg kunnet kjørt i flere dager uten at den lyste t.o.m ved fullgass aks innimellom. Tror feilen kommer av at den fremre tenningsbank sensoren ikke gir signal, denne feilen har nemlig plaget meg helt siden den var orginal. Skal prøve å få sjekket opp i dette med det OBD-II diagnose programmet jeg har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Jeg har byttet ut den gamle slitne 13G turboen med en 16T og i den forbindelsen skrudde jeg wg stanga helt inn =ca 0,8 bar. Jeg plages med at lampa lyser ja men tror ikke det er pga for høyt trykk, den lyste nemlig med en gang etter at jeg nullstilte den uten at jeg hadde begynt å kjøre sist gang, og tidligere har jeg kunnet kjørt i flere dager uten at den lyste t.o.m ved fullgass aks innimellom. Tror feilen kommer av at den fremre tenningsbank sensoren ikke gir signal, denne feilen har nemlig plaget meg helt siden den var orginal. Skal prøve å få sjekket opp i dette med det OBD-II diagnose programmet jeg har. Kan du få feilmeldinger fra den orginale alarmen via OBD-II? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Kan du få feilmeldinger fra den orginale alarmen via OBD-II? Ja tror det. Skal sjekke det opp når jeg kommer hjem fra jobb 30. mai. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrett_T4 Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 ett spm bare:P skru inn wastegate staget???? hvordan??? lurt en god del på det der:P Siter Einseth Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Ja tror det. Skal sjekke det opp når jeg kommer hjem fra jobb 30. mai. Heisann har du funnet ut noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Heisann har du funnet ut noe? Nei, jeg har vært på Kreta ei uke på ferie. Mangler også fortsatt det RS-232 til PCMCIA adapteret som skulle ta 2-3dager å få sendt ifra UK. Nå har det gått 3 uker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg