Gå til innhold

Problemer med A6?

Ranger emnet


timlovin

Anbefalte innlegg

største problemet ligger i bak kalipperene som henger og er dårlige..og vist det er ein avant så kan d ver litt rust på bak luka...uten om det så er det vel bare diverse foringer som kansje må byttes..uten om det så skal d ver ganske så allrighte bil...kjører c4 karroseriet sjøl..og syns det er sykt fine former på disse bilene..trengs ikkje no styling og slikt for at di skal bli fine...bare senk og noen fine felger er nok..

Ein gang quattro...ALLTID quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! :)

 

Kommer uansett til å kjøpe bilen, men greit å vite hva som kan gå galt uansett! :)

 

Det er noe rust på bakluka, ja. Vet at bremsene har blitt byttet av tidligere eier, men ikke helt når det skjedde. Så tror jeg han byttet noen foringer rundtom også.

 

Noen som kan foreslå styling til denne? Først tenkte jeg meg senking og felger. Tenker jeg kjøper 40mm fra norskbildelesenterr. Men har lyst på litt dype kant felger! Det kler Audi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg meine at disse bilane er så fine uten styling så slå den tanken i fra dg :P men noen sidesjørt gjer seg for kanalane på c4 er møkk stygge...dette har eg gjort sjøl og er stor fornøyd for syns d ser ut som om det er orginalt....senking og felger md kant er nok ein sikker vinner :)

Ein gang quattro...ALLTID quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bil en -95 Audi A6 2,5 tdi har jeg hatt i 2 år (jeg har kjørt ca 60 000 km) og den har gått 272 000 km.

Jeg har byttet foringer foran + et hjullager og en bremsecaliper bak. Har litt problemer med klima-anlegget, henger seg opp på (is-)kald hvis jeg slår den av også på igjen. Ellers så har jeg ikke noe å utsette på bilen. Den er enkel å mekke på og den har den gamle og enkle forstillinga (ikke multilink, heldigvis)

Meget fin langturbil og billig i drift,0,55 l/pr mil langkjøring og 0,65-0,7 l/pr mil veg bl. kjøring.

Har 35/35 senking og 8x18 sommerhjul, ellers helt orginal.

Audi20.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår