Gå til innhold

cossiehovland

Bruker
  • Innholdsteller

    41
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om cossiehovland

  • Bursdag 03/26/1922

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Bil og damer
  • Modell (eks S4)
    A6 V6
  • Biltype (eks Audi)
    Audi
  • Årsmodell (eks 1995)
    1996
  • Yrke eller sivil status
    Boms og er i ett forhold
  • Motor (eks 1.6)
    2.6
  • Fylke
    Vindafjord

Contact Methods

  • MSN
    ss_duke@hotmail.com
  • Bosted
    Ølen

cossiehovland's Achievements

  1. Da har jeg delt katalysatoren, første så kom ot va 2 baller.. av dette stoffet som er inni, slo ut alt som var i den :P sveiste igjen, monterte, og bilen går nå som ett skudd... Konklusjon::!! katalysatoren var tett koster det mye med en ny en, jeg tenker da på eu og diverse godkjenninger
  2. da har jeg vært på møller, hatt diagnose... ikke noe feil der, så jeg har testa plugg ledningene, dem va på 6k ohm hvær.. så neste mann ut blir katalysatoren...den skal erstates med ett rør :P skal kjøpe inn rørdeler i 2,5" eller 3" tror det blir 2,5 med ett 3" utblås :P funker ikke det så skal luftmende/masse måleren til pers
  3. det var en slange fra gasspjeldet til den svarte innsugningsboksen som var helt råtten, det forklarte den hvese lyden, har fiksa det, MEN, den suger skikkeli luft fra gasspjeldet, når jeg vrir på spjeldet, slik att bare det minste åpner seg så hørest det ut som den suger falsk luft det skjer ikke noen ting over 4000 rpm, dra kraften er veldi dårli og ikke noe forskjell fra litt gass til full gass... den bare fusker over 4k rpm.. skal en tur til Møller idag, har noen bekjente der.. høre om hva som kan være problemet... viss det er tett katalysator så bare erstatter jeg denne med ett rør :P ;)
  4. har vært uten bil en stund nå, pga utbedringer på eksos fronten... Før jeg satt bilen inn på skolen hadde jeg det samme problemet, bilen fusker, den lager en slags hveselyd og motoren sliter med å komme over 4000 rpm :( den går rett å slett som ett dass :O :hvaskjera egentli tipper jeg dette er en liten bagatell som kommer til å koste meg dyrt for å finne :P hehe håper noen kan komme med innspill.. går Vk1 bil, så har bra utstyr på skolen og.. sjekke litt mer på bilen i morgen på skolen hva dette kan være.. jeg har en 150 hester. å da skal den gå som en :P hehe
  5. min bil har rulla 257000 nå, eneste feilen jeg har nå er eksosen, boltene til manifoilen har rusta vekk, skal si det BRÅKTE!! så det er det eneste jeg har fiksa som er verdt å merke seg, ellers er de feilene jeg har hatt med den bilen er selvforskylt, hehe
  6. er det noe som vi bør passe på, skifte eller bygge om ved tanke på motorbytte? en kamerat av meg som har en små herpa bil me grei motor i, han har kjøpt, eller skal kjøpe seg en diesel bil som blir ombygd, vil dette føre til noen problemer av den store sorten eller er det "plugg and pray" ? kommer jo til å gjøre bra forarbeid med tanke på ledningsnett o.s.v takker for innspill :)
  7. tja, hadde det da ikke lagd en del mer lyder? virker som om reimene på bilen synger på siste verset, men det ser jeg på i morgen, ska ha skoleprosjekt, og da skal jeg faktisk ta ut av motoren i bilen
  8. er det noen som har en god oppskrift, bilen min går vesentlig dårligere etter att dette har oppstått, det gjelder 2.6 v6eren til audi hylinga kommer litt når jeg har mindre enn hall gass, men når jeg trykker denne i bånn så hyler det mye, skulle nesten tro den spinner på ei reim eller noe, så drar den dårlig, noen dager bedre og noen dager dårligere, finnes ikke styrke på høyt turtall, har ikke hvesing med mindre jeg har full gass, bilen går dårlig :( hehe noen som har noen tanker om hva jeg kan sjekke kan nevne og att når jeg kjørte i kraftig regnvær så mista jeg effekten helt, når jeg kjørte i en stor vanndam eller noe slikt, bilen kutta helt, og kom igjen når jeg hadde passert vanndammen takk for innblikk :)
  9. nåja, det kan nåkk diskuterest, men bilen starter og går nå, vet ikke hva som skjedde, ett klikk sikkert elle noe :S har gått over ledninger, strømm batteri og slikt..
  10. så hvor får jeg kjøpt slike skille rele? biltema? :P men da bør det helst være like batterier en parallellkobler da om du ikke har ett slikt rele...
  11. det som skjedde var att jeg skulle vri om tenninga helt, for att start motoren skulle slå inn, så smalt det i lydanlegget, og bilen er nå DØD :O hva faen?!?!?! jeg har såvidt strøm, det blinker i tåkelys bryteren og alle lampene lyser sånn ellers, men viss jeg skrur på lysa så forsvinner alt av elektrisitet i bilen noen som kan hjelpe? P
  12. jeg ville personlig helst delt signalkablene på den ene sida, og strømkablene, slik støy er utrolig irriterende, kjøp deg en annen bil viss det blir for liten plass :P hehe sørg for go jording og, jordings støy er helt forjævli :O
  13. hørte at noen sa at dette bød på problemer? kan jeg koble ett vanli batteri parallellt med mitt gelebatteri? visste ikke helt hvor jeg skulle putte denne tråden jeg, men virket som en passende plass akkuratt her:P
  14. dette er specsa ut ifra elementene jeg skal bruke som va inne på WinISD måla er helt etter hva fabrikken tilsier vil jeg tro får håpe Dag Johansen titter innom:)
  15. hei, har tenkt på å bygge meg banndpass kasse® viss det blir vellykket, jeg har styrt litt med WinISD og fått noen tall, og bygd kasse i paint via disse tallene(bare i liter enda) men er noen tall som jeg klør meg i hode på Kasse 1 her er det 2 separate kasser som det skal være 1 element i hvær kasse 2 her er det en stor kasse som det skal være 2 stk element i ser dette helt på tryne ut eller? det jeg stusser på er att jeg skal ha over 50cm med reflexrør i de enkle kassene, mens den kassen som har 2 elementer skal bare ha en på 25 cm :O jeg er så lei "vanlige" kasser nå, så vil bygge noe som faktisk jeg ikke har sett her i bygda :P
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår