velo Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Ja! Nå har det seg sånn at jeg må ha nye kryss i mellomakslingen min (Toyota Corolla TE71 SR aksling), og bestilte det hos Toyotaforhandleren i Molde.. Etter mye om og men hos de så viser det seg at det ikke går an å bytte de! I USA er det noen karer som lager forsterka og lettere mellomakslinger til AE86, men da må jeg bytte bakaksling for at det skal funke. Noe som er synd da jeg har begynt å overhale bakakslingen min og.. Finnes det noen firma i Midtnorge/møre og romsdal som modifiserer/lager mellomakslinger? Er litt lei nå av de derre toyotafolka nedpå her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 HÆ? Hvordan er det ikke mulig? Legg ut bilde av krysset hvis du gidder.... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 GKN Unicardan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 VCE: Ja, det er ingen låseringer. boXer: Holder ikke de til bare i Oslo? EDIT: Har ikke akslingen her, så kan ikke ta bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Har du hørt på bilxtra eller lign. etter ettermarkedskryss? Hvis det er mulig å skaffe, så er det mulig at de har den samme løsningen som bl.a Chevrolet har brukt - en form for nylon-låsing på kryssene, med litt varme så lukter det pyton og de løsner. Så er det bare å montere nye kryss. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Nei de holder ikke bare til i Oslo. Hvilke andre steder vet jeg ikke, men de har jo hjemmesider osv så det finner du vel selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg