Gå til innhold

Kenneth Moen Drifting sesongen 2006 Videomix

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Her er en årskavalkade av mye av kjøringen til

Kenneth Moen fra 2006.

 

Breisladdvinner og ellers en av de største showmakerne

på norske biltreff!

 

moen.jpg

 

moen2.jpg

 

Video til nedlasting i windows media format:

kenneth-moen-2006.wmv

(høyreklikk, lagre mål som. 38.1mb)

 

Link til video på Youtube:

 

For mer information besøk:

Pro Drift Series

www.driftbattle.no

Gatebil.no

 

Videoredigering av gunstig.no

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe.. så bra da frontfangern gikk i tusen biter på langflåa!

Siste baneklippet, er det fra Finland eller hvor? Ligner ikke på det jeg har sett fra drifting i Finland heller.. :confused:

 

Ellers må jeg rose deg for bruken av Prodigy-mixen. Sjelden har musikk til motorlyd passet så bra sammen. Jeg fikk følelsen av skikkelig driv, både på bana og i videoen ellers. Ble [klisje]sugd inn i handlingen[/klisje]. :drunk: :thumb

 

Småpirk: Hvor ble det av referansene til hvilke sanger som er brukt?

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenneth, Jævli fett kjørt. morro å se gutta som kan det!

 

Pudding, en ting jeg er VELDIG nysjerrig nå. etter å ha sett en del ttalige filmer fra deg må jeg si at jeg er skeptisk til mye av filmingen. ER det du som har filmet alt?!

 

For såfall må jeg si at du endelig har skjønt det. dette begynner se proft ut fremfor alt annet du har filmet tidligere når det gjelder vinkler og posisjoner av bilde.

 

Men jeg personlig syns nå at når du lager en promo video. så¨skal den være kort!

 

Fete vinkler. det skal gå fort, korte snutt, og brå avslutning, helst halvannet min eller 1min MAX pr video. det ser mye kulere ut, og blir litt mere teasende. alt virket spennende til første sangen var ferdig. når andre kom begynte man å bli litt lei lissom:)

 

Ellers jævli fett

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne filmen er det beste jeg har sett fra deg Pudding! Du får jo også mye drahjelp av Kenneths sinnsyke rå kjøring :D Hjelper å ha et kult objekt!

 

Det som er litt kjiipt er alle bakhodene som kommer med :D Men det får man ikke gjort så mye med. Greit med noe for å få litt stemning fra tribunen :)

 

Ellers er jeg litt enig med sugersken med det med promo. Men dette er jo ikke noe promo? Det er vel filmen? Så da gjør det ikkeno om den er så 'lang'. Jeg kjeda meg ikke.

 

Hva slags kamera bruker du?

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pudding, en ting jeg er VELDIG nysjerrig nå. etter å ha sett en del ttalige filmer fra deg må jeg si at jeg er skeptisk til mye av filmingen. ER det du som har filmet alt?!

 

Jeg har ikke filmet mye selv av denne videoen, det er lånt mye fra andre filmer og dvd'er, mye fra gatebil også.

Poenget med denne videoen er å vise kjøringen til Kenneth Moen.

Godt poeng at den kan være litt lang ja, men tenk så mye rått Moen har kjørt i løpet av ett år :) Vanskelig, hehe.

 

På Daniel Brandmo promoen jeg lagde står jeg for all film, men her på denne videoen har jeg nesten bare redigert ja. :)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne filmen er det beste jeg har sett fra deg Pudding! Du får jo også mye drahjelp av Kenneths sinnsyke rå kjøring :D Hjelper å ha et kult objekt!

 

Det som er litt kjiipt er alle bakhodene som kommer med :D Men det får man ikke gjort så mye med. Greit med noe for å få litt stemning fra tribunen :)

 

Ellers er jeg litt enig med sugersken med det med promo. Men dette er jo ikke noe promo? Det er vel filmen? Så da gjør det ikkeno om den er så 'lang'. Jeg kjeda meg ikke.

 

Hva slags kamera bruker du?

 

Poenget med å vise alle bakhodene på tribunen der er at du skal kjøre temmelig rått før alle late normenn gidder å reise seg opp på tribunen for å se bedre!

Det er ikke ofte noen får til på norske biltreff! :D

 

Det jeg filmer selv er med et Sony VX 2000 Dv kamera. :)

sony-vx2000.jpg

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår