Aron88 Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Husker bare at det var 10x17". Hehe.. hehe, daså! hmm, greid å sprenge diskanten min ell no jeg :bambam: denne høres det ut som det er hvor får jeg tak i diskanter a? sett på strømmen bilradio men de har jo ikke no :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Skal du ha orginalt er vel en eller annen audi forhandler tingen. Men går jo ann å ta opp å sjekke diameter å evt kjøpe noe som passer, da bytter du evt ut begge da. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Skal du ha orginalt er vel en eller annen audi forhandler tingen. Men går jo ann å ta opp å sjekke diameter å evt kjøpe noe som passer, da bytter du evt ut begge da. 500 kr vil de ha fo den bitte lille diskanten på møller :doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Jeg har de orginale diskantene liggende hvis du vil kjøpe :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 how much? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Tja, hundrings eller no sånt? Trenger du begge eller bare den ene? Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Tja, hundrings eller no sånt? Trenger du begge eller bare den ene? bare den ene :P send meg en pm du ;) jeg kan møte deg i morra hvis du har tid da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Klarer du å sprenge den! Jeg kjørte mine så hardt før med resten av anlegget, men de holdt ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Klarer du å sprenge den! Jeg kjørte mine så hardt før med resten av anlegget, men de holdt ut. når man kjører full bass og høy lyd på orginal høytallerne sprenger de lett.. :P skal nulle basse og sette inn anlegget mitt snart :) må bare få meg en god spiller først! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 dette er mitt "anlegg" hittil lille forsterkeren skal jeg kjøre på høytallerne og den store på bassern. Alt er bare midlertidig, og skal nok ha meg et lite byggeprosjekt i bagasjen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Tror ikke akkurat at de orginale elementene tåler så fryktelig mye nei. Mellomtonen er jo bare papir ser det ut som :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 hehe..ja, er ikke mye å skryte av :P men typen til søstra mi har eid en audi som meg..da kjørte han all bass på basserne sine og nulla ut..diskanten da var ekstremt bra! så derfor er det like greit å beholde de orginale syns jeg da :) men gleder meg til sommeren, når det blir litt bygging og mekking i bagasjen og utvending :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Tja, hundrings eller no sånt? Trenger du begge eller bare den ene? Litt typisk om den andre ryker da.. hehe.. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 satser på at den holder..hvis ikke må jeg kjøpe enda en av al3x ;) hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 satser på at den holder..hvis ikke må jeg kjøpe enda en av al3x ;) hehe.. Hehe, er bare å si ifra. De bare ligger her uansett :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg