Loppa Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Originally posted by Pudding må legge til at det er mazdius sin flotte filming! og detta er en video ikke bilde, høyre og "save as" :D Ganske bra prosjekt fra Volvat Medisinske Styling :D Lekkerbisken :) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 masse bra styla damer ute og går fortida... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Originally posted by sheriff My caramba, hvem er hu? nice... Kan se ut som Christina Hansen ja...*sikle* Har ihvertfall hatt lillesøstra hennes på fest hos oss :) Nok et bilde...:D Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Originally posted by Loppa Ganske bra prosjekt fra Volvat Medisinske Styling :D Lekkerbisken :) Ja Volvat har ganske bra bumpers, men tror prisen er ganske stiv uten at jeg skal si det for sikkert... ;):D Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 noen må jo rydde banen litt dekkrester som ligger igjen er varme ;) http://www.puddingvideos.com/mazdius/dyrkorn.mpg liten vid fra Mazdius Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 On the road på veg til Gatebil...her begynte det og lysne :) er vel azzido som ligger i snilefart foran her :) :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Pitstopp på Mosseporten...hvor INGEN møtte opp :nono: I godt driv på E6 Nok et stopp før vi tok av til Halden...ikke spør hvorfor :rolleyes: Ved vaskehallen i Halden Endelig framme, men KØØØ Fortsettelsen på det noen misunnelige sjeler kalte "pakkissvingen" :mad: Var noen her fra før Fin rad :) Overkill cab Ozzt? McWhale En runde med super-golfen var det vi fikk se, før dette Strøkent motorrom Pen hekk Godkjente de her også :) :D Beundrende blikk... Denne kjenner vi Resten finner du HER Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Hva slags bil er dette? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by Dr_S Ozzt? Zhat is correct! :-) Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by Laaars Hva slags bil er dette? Honda Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by robertdn Ikke rart det blir ulykker når folk parkerer mitt i idealsporet: http://home.online.no/~ramsvi/gatebil20.9.03/DSCN1464.html Robert Det der skjedde ikke da jeg lå med Audien rett bak han (imellom han og deg) vel? Måtte omtrent panikkstyre unna. Eller snurra han flere ganger der? :) Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by Laaars Hva slags bil er dette? Dette er en Honda Civic.. Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by Dee Jay Mr. show-off :D :D :D :D Noe så til de grader også. Huffameg :D:D:D:D:D:D:D Seriøst: Tusen takk for at dere legger ut filmer. Utrolig kult at dere satte pris på mine røykløse forsøk på å bli norgesmester i breisladd. Får vel montere stempelringer fra en gammel Cosworth, så kanskje røyken fra potta lurer dommerene :D Men gøy å sladde foran så mange mennesker. Håper de fleste forsto at 360'ene var med vilje da. Tror det hersket litt tvil ;) Men med bedre clutch så kanskje jeg klarer å burne videre. Da blir det tøft å se på. Nå bare slurer det hele tiden :( Jeg fikk noen stygge lyder i bakakselen min på slutten også. Må nok skru opp og se. Men akkurat nå driter jeg i det. Det var jo verdt det :D Fredrik Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by boXer Her er den stakkars Audi S2'n. :mad: :mad: :mad: :mad: Jeg kan jo få motorn før de kondemnerer den. Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Stygge lyder fra bakakseln har jo vært din spesialitet lol Merkelig nok går det noe i stykker på corollan hver gang du er på bane. hehe. Sånt skjer :( Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg