luigi Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 fine felger på d første bildet:) merke? Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Felgene er Mega Pantera 8x18" ET 38 med 225/40-18 dekk. Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Hei igjen... På min data kom det nest siste bildet opp:P Jeg fikk opp bildet av Turbo'en 2 ganger, derfor den komentar... nå ser jeg at det er en Aksling med Truetrac, Porr:D Mvh Gunnar Bodø :volvsmile Hehe. ser nå at jeg redigerte den feilen i det du skrev det innlegget. Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Ser ut til at det blir sverige tur i helgen. Er en kompis av meg som skal hente seg 142. Og når vi først er der borte må vi jo besøke Sten Parner en tur. Så då vil det bli kjøpt inn: Turbo, toppakning, K-kam, slipesett, resten av pakningene til motor, veivlagre, rammelagre, kansje blåe alu.hjul til motor og kansje en 531 topp. Dette blir STAS :partyon: :volvsmile :drive2 Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Da har jeg vært hos sten parner en tur. eller himmelen for å si det på den måten... Har kjøpt t3/4 turbo, 50mm ekstern wastegate, intercooler, og alt av pakninger og lagre til motoren. Også har jeg bestillt grenrør i dag fra xs-power. Og jeg har solgt felgene mine og har fått tak i noen originale Polaris felger. Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Ser jo bra ut dette :) Skal du selge 940 manifolden da? Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Manifoilen, turboen og intercooleren ble nok solgt for 2 uker siden. Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO 1983 Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Hei igjen. Hvilket merke er Intercooler? Pris? Passform? Mye grom parts:P Lykke til:D Mvh Gunnar Bodø :volvsmile Siter *83 Volvo 240 B21a *90 Massey Ferguson 3060 Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Er usikker på merket men kjøpte den hos http://www.stenparnermotor.se og betalte vel 1600kr for den. Og passformen har jeg ikke fått sett på ennå. Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet April 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Da var jeg endelig ferdig å skifte motor i den ene bilen til min far. Så nå er garasjen ledig til overhaling av volvomotor.. Er det noen som vet om en skikkelig toppakning til B21ET?? Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 http://www.krbtrading.no Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Det har vært ganske stille her fortiden. Men no er jeg igang med prosjektet igjen. Har byttet toppakningen da denne røk i vinter, fått grenrør, fått kn filter, og regner med å bli ferdig til rudskogen i juli... Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 fett..blir bra greier dette, men prøv å støtt opp grenrøret ditt så mye som mulig, for det kommer antagelig til å sprekke før eller senere..dårlig sveis på de der visstnok. Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 fett..blir bra greier dette, men prøv å støtt opp grenrøret ditt så mye som mulig, for det kommer antagelig til å sprekke før eller senere..dårlig sveis på de der visstnok. Har hørt om det problemet... Skal prøve å lage noe feste i topp dekselet... Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Jepp, bygg ut ett stag eller to fra toppdekselet eller noe som er i nærheten på motoren og skru fast via boltene til kompressorhuset eller noe på tubaen... Mulig jeg har gått glipp av det, men hva for ett sprut skal du kjøre med? EDIT: fant det ut... haltech Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg