Thor Eirik Skrevet April 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Bilen drar dårlig på andre gir når den er nesten kald.. Setter den i andre og gassen i bånn og bilen bare hakker seg framover.. hva kan dette være?? Samma hvor mye/lite gass jeg har så hakker den på andre på nesten kald motor. noen som hvet? Takk for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Typisk volvo problem det der.. Er også ekstremt plaget med det på min. Har en knapp på feiltenning eller noe i den duren.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Eirik Skrevet April 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Typisk volvo problem det der.. Er også ekstremt plaget med det på min. Har en knapp på feiltenning eller noe i den duren.. Okei så ingenting å gjøre me d altså? hmm litt irritert på detta problemet?? mnmn, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO 1983 Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Hei igjen! Er det ikke en b21a? Tror bare at de er sånn! Hakker ikke så mye med Choke'n ute? Min er også sånn, helt fin når den er varm! Er jo en Forgassermotor :) Mvh Gunnar Bodø :volvsmile Siter *83 Volvo 240 B21a *90 Massey Ferguson 3060 Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-244 Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Sjekk olja på forgassern,eller bytt til motor-olje !! (hjalp på min !!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Eirik Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Sjekk olja på forgassern,eller bytt til motor-olje !! (hjalp på min !!) Aha harglemt å fylle olje på gassern:) han sa eg skulle fylle litt snart og eg har hatt i bilen en måned nå:) Takk for hjelpa..:):volvsmile Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Eirik Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Hei igjen! Er det ikke en b21a? Tror bare at de er sånn! Hakker ikke så mye med Choke'n ute? Min er også sånn, helt fin når den er varm! Er jo en Forgassermotor :) Mvh Gunnar Bodø :volvsmile ' Nei spesiell motoren min;P hehe er en b19a :volvsmile Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Eirik Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Har tenkt på å senke bilen siden den er velldig høy for tiden og d er snart sommer og sol.. Billige senkesett som senker min 40mm! Takk for svar:volvsmile Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlen 245 Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 http://www.pedersens-racing.no/bil/Lesjofors/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Eirik Skrevet April 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Hei lurte på visst eg kappa fjærene mine til eg får kjøpt meg senkesett om en eller to måneder gjør dette noe?? Ka kan gå galt lissm? alle sier d er livsfarlig? Er d livsfarlig me senkesett oxo da? Takk for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Livsfarlig? Altså, kapper du for mye kan fjørene sprette ut av "posisjon", men det samme gjelder for kappa senkesett.. Må nok handle deg kortere dempere også, skal du senke endel.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 jeg kappa 125mm bak på orgfjærene mine. Hadde full bil, traff en god fartsdump, men ingenting skjedde, så er nok ikke SÅ farlig.. Men fjæra KAN jo havne på utsiden av skåla.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla tralla Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 mi havna på utsiden av skåla:P når eg var på veg te garasjen å for å bytte til nyt fjøre....eg kjem ikje te å kappe fjørene mine.. om da so snoa i helvette.. :P da ska bilen eller få ve litt høg Siter no turbo shit just real POWER!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 altså jeg er veldig fan av MØKK lave biler å med den lommeboka jeg har så går de i vinkelsliper.. men den bilen jeg driver med nå blir ordentlig. men til saken. onkeln min hadde en 740 med kappa fjører. kom rundt en sving på vei til jobb i 110km/h traff en domp, fjøra spratt ut så han taket 7 runder, å brandvesne kunne ikke forklare åssen han hadde overlevd men han hadde brukket 4 ribb-bein, nese, arm å nakkeproblemer så er kanskje derfor folk mener det er livsfarligt. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Få opp nå bilder da!!:D hehe senk ja,har du tenkt å ha bilen lav da? Men,tøff bil!få på noen felger nå så.. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg