Gå til innhold

Baby Phat tråden

Ranger emnet


sInnzYk

Anbefalte innlegg

  • Svar 157
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvordan er det med boltsrikel og diverse i forhold til golfen a?? må seriøst ha noe annet en originale 13 tommere til sommern..

 

det er det samme 4x100 skal jo ha på gamle felga som satt på golfen min på radoen jeg har nå :) er ikke sikker på ET men

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

kan vel si at det ikke skjer så mye her om dagen, har bestilt meg 2 nye dekk for sommers felga:) skal bli digg å få på 9x16 :)

 

stylinga og felga kommer på i løpet av 2 uker, da blir det masse bilder

 

 

Har også fått satt inn noe anlegg

 

Alpine frontsett

Infinity 6x9

Pioneer Deh 5900 spiller

Pioneer 12" sub

Pioneer Forsterker

 

husker ikke alt av specs i farta, men låter ganske greit:)

 

 

 

hva synes folka om grenrør? :) la være å sette på? har jo egentlig ganske bra låt i bilen som den er nå, med supersprint eff og supersprint racing kat + kon filter

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan vel si at det ikke skjer så mye her om dagen, har bestilt meg 2 nye dekk for sommers felga:) skal bli digg å få på 9x16 :)

 

stylinga og felga kommer på i løpet av 2 uker, da blir det masse bilder

 

 

Har også fått satt inn noe anlegg

 

Alpine frontsett

Infinity 6x9

Pioneer Deh 5900 spiller

Pioneer 12" sub

Pioneer Forsterker

 

husker ikke alt av specs i farta, men låter ganske greit:)

 

 

 

hva synes folka om grenrør? :) la være å sette på? har jo egentlig ganske bra låt i bilen som den er nå, med supersprint eff og supersprint racing kat + kon filter

Eg har ikke satt noe anlegg i min corrado enda. Men tror det låter veldig bra i corradoer med lite anlegg om eg har rett? Pga bilen er så liten.

SÅ det du har no, funker vel greitt:D

 

Eg ville ikke satt på grenrør viss eg var deg, har du fet lyd, så er det vel ikke noe mere å gjøre?;) Det er vel det vi prøver å oppnå? hehe:Dgrinchy

*Skoda Octavia vRS - 2010
*Vw e-Up! - 2014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har ikke satt noe anlegg i min corrado enda. Men tror det låter veldig bra i corradoer med lite anlegg om eg har rett? Pga bilen er så liten.

SÅ det du har no, funker vel greitt:D

 

Eg ville ikke satt på grenrør viss eg var deg, har du fet lyd, så er det vel ikke noe mere å gjøre?;) Det er vel det vi prøver å oppnå? hehe:Dgrinchy

 

ja, låter faktisk ganske bra:) bassen er litt tam pga den får litt lite strøm, men det skal fikses.

 

Ja, lyden blir vel kraftigere med grenrør, men man skal jo sitte i bilen også :) er vel passe sånn det er nå.. så vi får se senere om jeg kanskje kjøper og tester

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå venter jeg på nye dekk tils sommers felga, stylinga kommer på til helga, kanskje felga også :)

 

noen som har forslag til lim på sideskjørta? og hvor jeg får kjøpt det?

 

 

lekte meg litt i ps ista, lenge siden jeg har drivi så ble ikke helt 100 ;P

 

litt overdrevet men morro :)

 

123.jpg

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvde 9x16 på bilen i går men det gikk dårlig, subba alt for mye så måtte ta dem av igjen fordi gummien på dekka ble spist av.. :\ så da blir det vel til å skru opp bilen 1,5 cm.. hvis det hjelper noe.. men går det ann å få just opp senkesettet uten spesial verktøy? forrige eier hadde ikke fått med det da han kjøpte den.

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvde 9x16 på bilen i går men det gikk dårlig, subba alt for mye så måtte ta dem av igjen fordi gummien på dekka ble spist av.. .

 

Hvor mye har du valset da? Hvilket innpress er det?

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvde 9x16 på bilen i går men det gikk dårlig, subba alt for mye så måtte ta dem av igjen fordi gummien på dekka ble spist av.. :\ så da blir det vel til å skru opp bilen 1,5 cm.. hvis det hjelper noe.. men går det ann å få just opp senkesettet uten spesial verktøy? forrige eier hadde ikke fått med det da han kjøpte den.

 

Forrige eier kjøpte den vel av Dal-Z. Du kan jo høre med han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvde 9x16 på bilen i går men det gikk dårlig, subba alt for mye så måtte ta dem av igjen fordi gummien på dekka ble spist av.. :\ så da blir det vel til å skru opp bilen 1,5 cm.. hvis det hjelper noe.. men går det ann å få just opp senkesettet uten spesial verktøy? forrige eier hadde ikke fått med det da han kjøpte den.

 

hm, hørtes rart ut, jeg har 9x16 med et15. Har senket forholdsvis mye og hos meg subber det ikke.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår