Gå til innhold

Baby Phat tråden

Ranger emnet


sInnzYk

Anbefalte innlegg

  • Svar 157
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hm, hørtes rart ut, jeg har 9x16 med et15. Har senket forholdsvis mye og hos meg subber det ikke.

 

ja, syntes det var rart selv jeg.. hadde jo 9x16 på den svarte jeg hadde, men den var jo ikke senka mer enn 30mm, har du valsa hjulbuer? holder felgen seg innenfor? min stikker kanskje noen mm utenfor, så dekket gnusser opp i hjulbua i dumper

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, syntes det var rart selv jeg.. hadde jo 9x16 på den svarte jeg hadde, men den var jo ikke senka mer enn 30mm, har du valsa hjulbuer? holder felgen seg innenfor? min stikker kanskje noen mm utenfor, så dekket gnusser opp i hjulbua i dumper

 

jeg har valset foran men ikke bak.

Men jeg har relativt stive dempere så de hopper ikke langt opp i hjulbua når du kjører. De stikker litt utenfor ja, men ikke så altfor ille. Foran har jeg 205/40/16 dekk så dekkstrekken holder dekkene litt ekstra unna skjermkanten!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har valset foran men ikke bak.

Men jeg har relativt stive dempere så de hopper ikke langt opp i hjulbua når du kjører. De stikker litt utenfor ja, men ikke så altfor ille. Foran har jeg 205/40/16 dekk så dekkstrekken holder dekkene litt ekstra unna skjermkanten!

 

 

 

okei, kjører med 205/40 16 jeg også. Men demperen virker for myk, skal prøve å heise den 1,5 cm, håpe det hjelper :) skal ha på de felgene :)

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. det værste homseforumet da:D Gutter!! hvordan veit dere dette?? hehe..

 

Flott bil sInnzYk, skulle gjerne hatt en lik selv:) Ikke hor den opp sånn som ps modden^^ selv om det var ganske stilig.. Men hører ikke hjemme på en VW.

 

takk for det ;D ja, jeg visste ikke at det var noe merke.. kanskje noen tvilsomme her? :P

 

nei, jeg skal ikke hore den opp, bare kjeda meg endag så j choppa den litt :)

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ble litt tull med bytting av de 9dx16 felgene jeg skulle ha.. så det ble ikke noe

 

noen som vet om noen felger til salgs? :)

 

åssen blir det med 18" på rado?

Viss du ser på tråden "etterlyser tidligere eier av corrado" så er dert link til en Corris med 18". Ser bra ut;)

Kjør på sier eg:D BLir sjef då:afro

*Skoda Octavia vRS - 2010
*Vw e-Up! - 2014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss du ser på tråden "etterlyser tidligere eier av corrado" så er dert link til en Corris med 18". Ser bra ut;)

Kjør på sier eg:D BLir sjef då:afro

 

ja det er fett :) 8x18 chrom med kant kunne nok blitt fett :)

 

har titta igjennom autodb og finn, men finner ingen felger som jeg vil ha, har ikke råd til noe ekstremt eller.. rundt 7-8 lapper

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår