Gå til innhold

min 740 GLE (3/5) nå vraket..........

Ranger emnet


David_G

Anbefalte innlegg

  • Svar 326
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takker!:) ja hvis du leste hva som sto så skall jeg senke den ja. hehe må bare få handlet meg dempere å fjører å kappe litt.. hehe.. neida ikke noe prob hver sin smak:) men synes de volvo merket er så dårlig plassert ser mye cleenere ut hvis de blir fjernet lissom:) kanskje fått tak i merket fra en v70 el noe å klippa bort "strekene" å bare hatt firkanten i midten.

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker!:) ja hvis du leste hva som sto så skall jeg senke den ja. hehe må bare få handlet meg dempere å fjører å kappe litt.. hehe.. neida ikke noe prob hver sin smak:) men synes de volvo merket er så dårlig plassert ser mye cleenere ut hvis de blir fjernet lissom:) kanskje fått tak i merket fra en v70 el noe å klippa bort "strekene" å bare hatt firkanten i midten.

 

hehe ja leste det;P måtte bare si d siden den var så høy:P

enig med at grillen ser bedre ut uten merke. har d sånn jeg å;P

audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja leste det;P måtte bare si d siden den var så høy:P

enig med at grillen ser bedre ut uten merke. har d sånn jeg å;P

 

ok hehe:P er veldig fan av blod lave biler men denne skall få lov til å ha igjenn noe veiegenskaper da:P

sku hatt turbogrill men:( er jo stadig vekk en til salgs i sverige:)

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok hehe:P er veldig fan av blod lave biler men denne skall få lov til å ha igjenn noe veiegenskaper da:P

sku hatt turbogrill men:( er jo stadig vekk en til salgs i sverige:)

 

ja må være lav ellers blir d jo traktor, men litt kjøreegenskaper skader nok ikke:P koster vel ikke stort å få sendt en grill til norge om du bor langt unna sverige heller.

blir det no turbo motor i bilen a?

audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bor i mysen omtrent oppå grensa:P å far min bor i sverige,jeg er halvt svensk å svensk statsborger:P hehe. ang turbomotor er planen slik. først blir jeg ferdig med allt jeg har tenkt å gjøre med sjølve karroseriet å etter de blir de b230ft. har lurt litt på å kjøpe en 740 med b230et som er original i sverige å bruke som dele bil.. ang lav bil så her er gammle amazon min (komm ikke inn i garagen pga høyden så måtte stå ute å skru:P)

http://i90.photobucket.com/albums/k254/242grpa/IM000112.jpg

http://i90.photobucket.com/albums/k254/242grpa/IM000111.jpg

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bor i mysen omtrent oppå grensa:P å far min bor i sverige,jeg er halvt svensk å svensk statsborger:P hehe. ang turbomotor er planen slik. først blir jeg ferdig med allt jeg har tenkt å gjøre med sjølve karroseriet å etter de blir de b230ft. har lurt litt på å kjøpe en 740 med b230et som er original i sverige å bruke som dele bil.. ang lav bil så her er gammle amazon min (komm ikke inn i garagen pga høyden så måtte stå ute å skru:P)

http://i90.photobucket.com/albums/k254/242grpa/IM000112.jpg

http://i90.photobucket.com/albums/k254/242grpa/IM000111.jpg

 

okå. da blir det nok ikke noe problem å få tak i motor eller deler tenker jeg:D

 

hehe den amazon var jo bare tøff da;P

audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heh jeg ble stoppa av snuten for et par helger siden pga sota fremvinduer, så måtte jeg innfinne meg i å rive det av, ellers trua de med å ta skilta. ville ikke de skulle mase om fjørene eller park/grøft, så tenkte okei får bare nappe av å heller legge på nytt. fikk det ike til, så sa t poltijäveln at du det her går ikke. så øsan seg fælt opp å skulle vise meg åssen det lå an, så reiv an opp døra mi, satt seg på huk. måtte gi opp han og:D fikk såvidt flassa av en liten prikk på størelse med et fyrstikkhode! men så skulle de skrive meg på "lista" da. gir faen, har gått godt så lenge så satser på det går ei stund til;)

 

sr ut som et godt utgangspunkt du har fått deg.. siden du bor i sverige, veit du åssen fraktselskap jeg skal kontakte om jeg vil ha en motor på palle bort hit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker! jo har lyst på snowcap!:) men har fått en liten følelse av at dette er skikkelig mangelvare?? :( ja har faktisk tenkt på om jeg skall prøve å få sota "dårlig" forran, men så at de fortsatt ser pent ut i tillfelle:P surt med vising pga soting:P ang frakt selskap kan jeg tjekke de opp er litt u-sikker:) akkurat ferdig med å kobble anlegg i bilen nå!:P drivi som faen i mange timer uten å skjønne for de var ett eller anet gærli.. men fant ut at de var jordinga.. måtte prøve 3 steder før jeg fikk ordentlig jord:) men nå er de gull.. men fåkke justert de inn enda pga naboen sover:P hehe åsså har jeg fått på en endestuss på eksosen pga den slutta like før plasticen under fangern så da sliper jeg at den smelter:)

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår