Gå til innhold

min 740 GLE (3/5) nå vraket..........

Ranger emnet


David_G

Anbefalte innlegg

(har lagt ut dem fleste bildene av bilen her på første siden nå) jo da har jeg kjøpt meg en 740. var helt original når jeg henta den med b230e å 4trins overdrive. blå med blått interiør takluke å litt anet stæsj:P gått 2 runder:)veldig lite rust!:) eu godkjent i ca 1,5 år til.

 

har lakkert lista under frontlyktene å nederst på blinklysa. lakkert nedre delen på bakfangeren. satt på 17" tsw, lakka kalipterne å bremseskjolda røde. lakert opp div i motoromet. fjerna div volvo emblem. å driver å leiter etter ny takluke å taktrekk da dette ikke er i orden ellers er allt i topp stand. har også ordnet feste til ene grøftelyset som var knekt. har fjerna reflekstapen på fangerne å skvett lapper pluss litt diverse. lakkert grillen svart å fjerna emblemet å kappet å pussa vekk dem "festene" til emblemet i grillen. skall fjerne hengerfeste:)har åsså lakkert speilene.

 

skall handle meg senke fjører som blir kappa litteranne å vite blink på siden å kanskje vite 90 modell baklykter men hakke bestemt meg enda og boss til luisi rattet mitt til uka.. skall lakkere nedre delen på framfangeren i kveld. skall sote vinduene å men lurer på å levere de inn på firma. kommer gule koni men må vente på lønning. skall lakkere "insiden" på lykta svart å. skall fjerne antenna og.

 

kom gjerne med komentarer og ting jeg kan gjøre mere med bilen:)

 

CIMG0387.jpg

CIMG0388.jpg

CIMG0230.jpg

CIMG0229.jpg

CIMG0228.jpg

CIMG0227.jpgCIMG0225.jpg

CIMG0226.jpgCIMG0239.jpgCIMG0240.jpgCIMG0269.jpgCIMG0270-1.jpgCIMG0271.jpgCIMG0277.jpgCIMG0276.jpgCIMG0274.jpgCIMG0273.jpgforran.jpgoppifra.jpgbak-1.jpgCIMG0297.jpgCIMG0301.jpgCIMG0296.jpgCIMG0294.jpgCIMG0312.jpgCIMG0321.jpgCIMG0322.jpgCIMG0324.jpgCIMG0343.jpgCIMG0345.jpgCIMG0346.jpgCIMG0348.jpgCIMG0357.jpgCIMG0341.jpgCIMG0340.jpgCIMG0370.jpgCIMG0369.jpgCIMG0367.jpgCIMG0375.jpgCIMG0376.jpg8958.jpg

 

hehey. Akkurat sånn bil har jeg;P bare en annen farge og den er krsæsja i fronten. men om noen uker/måneder vil den bli seende ut slik som din gjør;p ta en titt på prosjektet mitt da ;p (signatur)

Volvoholic... oh shit, its på norsk

d e bærre lækkert

 

http://www.bilforumet.no/prosjektforum/210252-volvoholic-volvo-740-vrak-bil.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • Svar 326
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

nå er det snart et år siden dette skjedde så på tide med bilder:P

http://i318.photobucket.com/albums/mm409/quattro_maniac/DSC00036.jpg

 

http://i318.photobucket.com/albums/mm409/quattro_maniac/DSC00037.jpg

og den lykkelige eier som er litt forslått dagen derpå :P

http://i318.photobucket.com/albums/mm409/quattro_maniacb/DSC00039.jpg

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det veit jeg ikke og har ikke tenkt og prøve på de heller, men er jo bra at en bil blir sende ille ut for da absorberer bilen smellet bedre s¨å at bilen er stiv som en h-bjelke kan være et minus for den stakars person inne i bilen ;)

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår