Gå til innhold

min 740 GLE (3/5) nå vraket..........

Ranger emnet


David_G

Anbefalte innlegg

(har lagt ut dem fleste bildene av bilen her på første siden nå men ikke i riktig rekkefølge) jo da har jeg kjøpt meg en 740. var helt original når jeg henta den med b230e å 4trins overdrive. blå med blått interiør takluke å litt anet stæsj:P gått 2 runder:)veldig lite rust!:) eu godkjent i ca 1,5 år til.

 

har lakkert lista under frontlyktene å nederst på blinklysa. lakkert nedre delen på bakfangeren. satt på 17" tsw, lakka kalipterne å bremseskjolda røde. lakert opp div i motoromet. fjerna div volvo emblem. å driver å leiter etter ny takluke å taktrekk da dette ikke er i orden ellers er allt i topp stand. har også ordnet feste til ene grøftelyset som var knekt. har fjerna reflekstapen på fangerne å skvett lapper pluss litt diverse. lakkert grillen svart å fjerna emblemet å kappet å pussa vekk dem "festene" til emblemet i grillen. skall fjerne hengerfeste:)har åsså lakkert speilene.

 

skall handle meg senke fjører som blir kappa litteranne å vite blink på siden å kanskje vite 90 modell baklykter men hakke bestemt meg enda og boss til luisi rattet mitt til uka.. skall lakkere nedre delen på framfangeren i kveld. skall sote vinduene å men lurer på å levere de inn på firma. kommer gule koni men må vente på lønning. skall lakkere "insiden" på lykta svart å. skall fjerne antenna og.

 

kom gjerne med komentarer og ting jeg kan gjøre mere med bilen:)

 

CIMG0387.jpg

CIMG0388.jpg

CIMG0230.jpg

CIMG0229.jpg

CIMG0228.jpg

CIMG0227.jpgCIMG0225.jpg

CIMG0226.jpgCIMG0239.jpgCIMG0240.jpgCIMG0269.jpgCIMG0270-1.jpgCIMG0271.jpgCIMG0277.jpgCIMG0276.jpgCIMG0274.jpgCIMG0273.jpgforran.jpgoppifra.jpgbak-1.jpgCIMG0297.jpgCIMG0301.jpgCIMG0296.jpgCIMG0294.jpgCIMG0312.jpgCIMG0321.jpgCIMG0322.jpgCIMG0324.jpgCIMG0343.jpgCIMG0345.jpgCIMG0346.jpgCIMG0348.jpgCIMG0357.jpgCIMG0341.jpgCIMG0340.jpgCIMG0370.jpgCIMG0369.jpgCIMG0367.jpgCIMG0375.jpgCIMG0376.jpg8958.jpg

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 326
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jo takker :) jo kan ordne bilder av motor romm ja:) nja er veldig pirkete når de gjelder bil skjønner du så er lei å sote dem sjøl for er vell fort gjort med luft bobbler? elr jeg veit ikke har aldrig prøvd å sote sjøl:P

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg ordna meg en photoshop på åssen bilen ca skall bli.. hehe.. takk til prebendju for den:) hehe ser foresten ut som om det er forskjellige farger på dører å deler på bilen men de e pga den er skikkelig møkkete.

mdaren.jpg

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår