volvomaniac Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 jaja, det var ikke no hjelpi og bytte pakningene.. motorn er nå død:( hva som har skjedd er det ingen som veit..i går var det 4 plugger som var søk våte av olje, og for ca 1 time sida så begynnte det og rakle..så stoppan, var ikke for lite olje heller, men tror det er ett par stempel ringer som har tatt kvelden.. noen som veit om en motor til salgs?!! Siter 91 Ford Sierra 2.0 DOCH stv 84 BMW 320i (solgt) 84 Nissan Cherry GTT (solgt) 82 Volvo 240 tic (pusses opp) 87 Ford Sierra CL (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 jaja, det var ikke no hjelpi og bytte pakningene.. motorn er nå død:( hva som har skjedd er det ingen som veit..i går var det 4 plugger som var søk våte av olje, og for ca 1 time sida så begynnte det og rakle..så stoppan, var ikke for lite olje heller, men tror det er ett par stempel ringer som har tatt kvelden..noen som veit om en motor til salgs?!! Regner med det er du som har lagt ut denne? Kan høre litt rundt. Men det er kanskje ikke helt den letteste motoren å oppdrive. For å få svar på hva som har skjedd, må du vel nesten bare begynne å skru den ifra hverandre. Skal si ifra om jeg kommer over noe. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Stempelringer rakler ikke. Har du egentlig gått over motoren før du konstaterte at den var død? En raklelyd kan jo være du som bare har glemt å feste noe skikkelig. Høres veldig drastisk ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg