Cheron Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Etter et par års pause med en Opel Astra 1.8 16 ventiler, sportiv som ble litt modifisert, har jeg nå tatt til vettet og skaffa meg Golf Gti igjen... Gud for en følelse! :D Er det noen som har grill til meg? Med enkle lykter og uten emblem!? Si i fra!! Cheron Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 bra du har kommet over på den riktige siden :D noen bilder av vidunderet? 8V eller 16V ? nyskjerrig vettu ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet September 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Bilder kommer... La meg komme hjem først da :) Sitter på jobben!! ;) Er 8 ventilers.. Har noen planer da ;) Supersprint anlegg er bestilt.. Diverse andre endringer kommer og :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet September 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Bilder :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet September 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Prøver, men vakke lett å få flere bilder på en sending... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet September 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Siste bilde........ Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet September 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Denne grillen skal byttes... FÆL... :( Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 pen bil da gitt! gratulere. hvor mye måtte du ut med for den egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharpie Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 der har du fått et fint eksemplar! smell på 9x16 og grise-senk, så er den i boks =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Fin golf det her !:) Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet September 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Sånn! Da er bagasjerommet dempet med Noisekiller.. Og begynner vel med bilstereo om ikke så lenge :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet September 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Et til... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spear Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Bilstereo er gøy! :) Hva slags planer har du og putte i den? Siden du har begynt med NoiseKiller regner jeg med at det er litt real'e saker som skal inn i bilen. Så bra ut den! Post masse bilder fra ting og tang underveis, det liker vi! Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spear Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Originally posted by Cheron Bilder :) Hvor mange km står det på klokka? 138'km eller.no? Det ser da bra ut! TSW Venom som står på den nå? Størrelse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet September 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Det blir nok Focal høytalere i sparkepanel foran... Subber har jeg ikke bestemt meg for enda. Det eneste jeg vet er at de skal stå i reserveghulsbrønnen.. Om jeg støper en kasse i mdf og epoxy gjenstår og se.. Kanskje et par Rockford Fosgate 10 tommere? Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves ;) Det er TSW Venom ja.. Desverre bare 15 tommere.. Så disse skal byttes ut etterhvert! Ønsket er 17 tommere. Ihvertfall MINST 16 !! :) Bilen har kjørt 137000 km :) Service hefte og full pakke :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg