volvokvaløya Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Noen her som er intr å få ut meninger om et optimalt innsug til 500hk++ Jeg har tenkt en del på et innsug med helt opptimalt plenum,trakter osv. Med 1 spjeld pr.sylinder port...vet at Euro-96 har forsket litt på dette. Euro tenkte vell på å bygge om et Bmw S14 innsug...?? Har sett mye på innsugene til TWM og TG Motor. TG har et som ser veldig flott ut,hvis man får på plenum og får korrekte trakter. http://www.tgmotor.com/insprutning.htm ja folkens..."let it all out" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Hvor stort skal plenum være iforhold til motorvolum? Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Det er det jo ikke no fasit svar på.. Men veldig mange bruke plenum rundt 4 liter på volvo 2.5 liter... Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Ja sånn grovt regnet på så er det en tommelfinger regel at plenumkammeret skal være sånn ca dobbelt så stort som motorvolum men det er da ikke helt optimalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 hva koster slik morro? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Er det noe å tjene på separate gasspjell med trakter på en motor med overladning da? Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 hva koster slik morro? Jeg driver å titter på hvor mye det vil koste å få tak i deler selv,fra TWM,Jenvey og få laget det.Hvis jeg kjøper alle delene selv blir det jeg nok å høre med Håvard Forzaa/High Tec Trond for maskineringa. Har ikke fått noe skikkelig pris enda på spjeldhusa. Har snakka med SS Performance anngående også og få noen til å lage hele manifolden blir nok dugelig dyrt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Kan ikke tro at innsug er noe mye bang for the buck? Må vel ganske høyt opp i skalaen før det behøves? Skal bruke originalt B204GT innsug på min motor hvertfall. :) Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.T.R Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 et bilde på et meget bra insug med ganske "enkle" utvendige løsninger.og nøye gjennomgått innvendig!!! bremsa over 1100hk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Sånne bilder skulle ikke ha vært lov å legge ut! Er jo helt sinnsykt! Se dimensjonen på den dumpventilen, må jo være over 3"! Noe mer specs om denne bilen da? Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Separate spjeld kreves ved bruk av heftige kamprofiler for å få en bedre kjørbarhet i det lavere registeret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Tenker alle bare 16v her eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=8490 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 mmm, deilig :D jeg tenker 8V Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Jepp må være 8 ventiler... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg