Mokka Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 okey,men da gjør jeg det da:) er det mye jobb å skifte de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega_V6 Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 veldig mulig det e dette staget som går fra fjørbeinet og ned i det staget som går på tvers av bilen.. har nettop skiftet mine pga syke dunkelyder.. e bare å røske litt i de så merker du om de e gåen.. Siter Har: -05 Rexton RX270 XDi ToplineHatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 jeg var ute nå...røska i det som bare det,men det satt som et skudd... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusB Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Legger merke til det når jeg kjører at bilen drar ganske kraftig til sidene når jeg slipper rattet. Dekkene er avbalansert osv. Hvordan er det med dere? Har det noe med staget å gjøre ? Siter MVH Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega_V6 Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 tatt hjulstilling på bilen i det siste? skjeiv spissing kan gjøre at bilen drar til en side.. Siter Har: -05 Rexton RX270 XDi ToplineHatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega_V6 Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 jeg var ute nå...røska i det som bare det,men det satt som et skudd... foringene i bærearmene? bærekulene? eller støtdemperstøtten oppe i fjørtårnet.. øvre fjørbeinlager vil ikke kunne lage lyder, då e det isåfall støtten som e ødelagt da lageret ligger inni støtten.. hvis støtten e gammel og slitt og du har senkesett på bilen, er det mulig at fjørene kan ligge litt løst.. eg måtte bytte begge støttene på bilen min når eg satt på senkesettet da fjørene kunne beveges opp og ned 1-2 cm når bilen var jekket opp.. etter eg byttet, satt fjørene fast.. Siter Har: -05 Rexton RX270 XDi ToplineHatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 er foringene de gummigreiene som satt nede der?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2.0iOpel Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 regner med at jeg kommer til å bytte disse stagene nå i helga.. satser på at ulyden forsvinner da.. har nemlig bytta styrestag og kulebolter fra før... ;-) Siter -Alt er til salg...- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2.0iOpel Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Byttet disse stagene i helga med stor suksess, ulydene ble borte.. ENDELIG! Siter -Alt er til salg...- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusB Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Ble bilen bedre å kjøre etter at du skiftet stagene ? :) Siter MVH Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 ja,lurer jeg og på...min drar også til høyre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2.0iOpel Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Går fort å bytte de. Bilen ble bedre å kjøre i den grad av at man slipper å bite tenner og grue seg til fartsdumper og andre ujevne underlag :) Det er i alle fall deilig slippe dunke og rumle lyder! Siter -Alt er til salg...- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusB Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 hehe :D Min bil drar fryktelig til sidene, kan plutselig dra til venstre, så kan den dra til høyre :s Siter MVH Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2.0iOpel Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 da ville jeg sjekket endeledd/styrestag samtidig som spissinga. Siter -Alt er til salg...- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optima Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 hehe :D Min bil drar fryktelig til sidene, kan plutselig dra til venstre, så kan den dra til høyre :s Da skal du gjøre som meg, bytte storfôringene i bakstillinga. Det er nemlig de som lager problemet med det. Ble jo rene lokomotivet etterpå. Delene kjøpes på http://www.tigerspeedparts.no og koster 1400 + frakt. Det er dessverre ikke gang i å bytte til ny lefsete gummi, så gjør jobben bra med en gang og sett inn polyurethanefôringer. Optima Siter 2000 Omega B stv 2,2i 16V aut. Elegance 1997 Vectra B stv 2,0 DI http://www.opelregisteret.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg