Perception2 Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Nettopp gått til innkjøp av en 2002 S3 :blunk: . Er det noen anbefalinger i forhold til fjærer ev. hvor mye senk demperne tåler? Vurderer H&R da jeg har hatt det på en annen bil tidligere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Du kan slenge på fjærer som senker opptil 50 mm på original demperene. Eibach sportline f.ex. Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Hadde ikke kjøpt bare fjærer på en slik bil.... Har H&R justerbart på min, og godt fornøyd med det. Hatt KW gewinde på en A4 og veldig fornøyd med det å. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Jeg får på mine Eibach Sportline på min A3 om ikke så altfor lenge. Tror de skal være nokså gode sammen med sportsdemperene til A3'en. Det er iallefall det jeg har lest at andre som har Eibach fjærer sier. Har selvfølgelig lyst på KW gewinde, men det koster tross alt 10 lapper i motsetning til litt under 2 for kun eibach fjører. Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Jeg får på mine Eibach Sportline på min A3 om ikke så altfor lenge. Tror de skal være nokså gode sammen med sportsdemperene til A3'en. Det er iallefall det jeg har lest at andre som har Eibach fjærer sier. Har selvfølgelig lyst på KW gewinde, men det koster tross alt 10 lapper i motsetning til litt under 2 for kun eibach fjører. MAn får hva man betaler for. ;) Men kom ca på samme pris på H&R høyde til S3 og KW var 3 til A4 tq. :s Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perception2 Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Hadde ikke kjøpt bare fjærer på en slik bil.... Har H&R justerbart på min, og godt fornøyd med det. Hatt KW gewinde på en A4 og veldig fornøyd med det å. Justerbart hadde helt klart gjort seg, men tenkte å ikke gå helt amok med tanke på kostnads biten. Skal ha nye felger og eksos så pengene flyr fort :titties: Vurderer H&R 25mm foran og bak og Supersprint fra cat. Når det gjelder felger er jeg veldig usikker. Er jo alt for mye å velge i :helpme: Men BBS CH er knall fine til bilen. Ellers er jo bilen grei fra før :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perception2 Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 :D :D Jeg får på mine Eibach Sportline på min A3 om ikke så altfor lenge. Tror de skal være nokså gode sammen med sportsdemperene til A3'en. Det er iallefall det jeg har lest at andre som har Eibach fjærer sier. Har selvfølgelig lyst på KW gewinde, men det koster tross alt 10 lapper i motsetning til litt under 2 for kun eibach fjører. Godt å se at det ikke er bare jeg som tenker sånn :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Hvis du bare senker 25mm, så er vel det 25 mm fra originalt (hvis det er a3 fjærene er til). S3 er jo senka så mye fra før, og da blir et jo likt :) Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perception2 Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Hvis du bare senker 25mm, så er vel det 25 mm fra originalt (hvis det er a3 fjærene er til). S3 er jo senka så mye fra før, og da blir et jo likt :) Tanken er vel heller at bilen skal bli 25 mm lavere enn dagens nivå :well: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Justerbart hadde helt klart gjort seg, men tenkte å ikke gå helt amok med tanke på kostnads biten. Skal ha nye felger og eksos så pengene flyr fort :titties: Vurderer H&R 25mm foran og bak og Supersprint fra cat. Når det gjelder felger er jeg veldig usikker. Er jo alt for mye å velge i :helpme: Men BBS CH er knall fine til bilen. Ellers er jo bilen grei fra før :D Supersprint koster mye det og, mitt ligger på 13 k fra før cat uten lyddemper og en del mer med..... Heller fått tak i et billigere eksosanlegg først og så kjøpt Supersprint litt senere. Kjøpte alt samtidig til bilen så ble dyrt. CH felgene også ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perception2 Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Nå røyk førerkortet, så da ble planene mine lagt litt på is føler jeg :boxers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Hva skjedde? Siter Oslo & Larkollen Audi A3 1.8TQ RS Nissan KingCab 2.5TD (vinterbil) | X Toyota HiLux 2.5D Pickup | X Subaru Pickup | X BMW 316 i | X Ford Fiesta 1.1 | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Trist. Hva gjorde man galt? Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_s3 Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Velkommen i klubben... mistet lappen jeg å... ikke så lenge til jeg får den igjen nå 13 dager;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perception2 Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Nei, var vel dømt til å skje en dag :doh . Ble stoppet av UP med en gjennomsnittsmåling på 118 i 80 sonen. Så blir vel 3-4 måneder uten lappen, pluss noen kroner i bot. Jeg er vel i godt selskap :coplight Burde egentlig ikke hatt noe mer enn 30 hk, og toppfart på 100 i fritt fall, men men :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg