Erik Braseth Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Hei Har vært av med frontfangeren på bilen for å fikse innfestingen til tåkelysene og nå skal alt monteres igjen. Da lurer jeg på hvordan tåkelys egentlig skal være justert? Det er snakk om originale lys som står i avsatt plass i fangeren med egen justeringsskrue på hvert lys. Det er altså mulighet til å justere lyset oppover/nedover Skal det lyse mest mulig rett fram eller skrått nedover? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Tåkelys er jo ment for å lyse "under" tåken, så rett fram, men litt skrått nedover er sikkert helt ok ;) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Lamp Aiming 1. Adjust the position of the lamps by pivoting the lamp housing in a vertical or horizontal direction. 2. Position the vehicle on a flat surface at a distance of 25’ (7.6 m) from a wall. (See Fig. 5) 3. Measure the distance from the center of the lamp to the ground and mark off the same height on the wall. 4. Adjust the fog lamps so the top of the beam is 4” (102mm) below the center line mark on the wall. Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Takker for fin forklaring. Forresten så er jeg overrasket over hvor annerledes lysene lyste med nye pærer (de gamle var nok fra bilen var ny). I tillegg lyser de mye mer til sida nå som jeg har ordnet festene som var ødelagte. Nesten så det blir et svart felt midt foran bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg