Gå til innhold

Første Streetmeet Ingierstrand - -> 26 mai <- Spread the word!

Ranger emnet


Fres

Når?  

65 stemmer

  1. 1. Når?

    • 5 Mai?
      28
    • 26 Mai?
      18
    • Før!
      20


Anbefalte innlegg

Skjønner seriøst ikke hvorfor folk skryter ingjerstrand opp i skyene.

De treffene har vel vært de dølleste streetmeetene jeg har vært på noen sinne.

 

Står noen biler nede på plassen.. hvor det er ganske dødt..

Mens man kjører rundt å spinner på plassen der oppe....

 

Er grenser på hvor gøy det er liksom.

 

Nei gi meg gamle dager når man samla hundrevis av biler og det var litt liv.. som på ikea, obs lillestrøm og la oss ikke glemme Metro.

Det at snuten dukker opp er jo bare litt av sjarmen.

 

Er vel nettopp mangelen på politi som gjør at folk liker ingierstrand.. Men kan stille med biler som kanksje ikke går igjennom teknisk kontroll pga trim eller styling og ha det morro..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 187
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Alt var så mye bedre før i tiden. Men om man kunne fått samlet sammen noen folk som kunne fått som oppgave å arrangere streetmeets rundt oslo/hønefoss/drammen osv. Så ville nok det hjulpet. Blir 2 eller 3 streetmeets i April bare, så i mai så er man vel oppe i 5 i måneden?

 

Jeg blir så provosert når jeg leser slikt piss. Dette er regelrett løgn og feilinformasjon.

2006 var det beste året for streetmeets på østlandet noensinne, og det var nettopp i fjor det tok skikkelig av og ble ville tilstander. Hvilken verden lever du i? Ting var ikke bedre før, heller tvertom. Meetene har blitt jevnt bedre, da det nå er høyt nivå på bilene, og folk tør å bruke maskinene sine hardt. Før var det bare søppel som sierra og 240, i fjor var det dyre og sjeldne biler som herjet i time etter time på ingierstrand.

 

Å lage et forbanna byråkrati ut av streetmeet er unødvendig, la folk få bestemme selv. Man trenger ikke en spesiell gjeng med rånere fra Strømmen for å bestemme når man skal ha meet.

Siden sesongen er kort, april-oktober maks, er ikke 5-6 treff for mye i et land der det er snø, kulde og piggdekk store deler av året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg egentlig skal fram til er at blir det for mange slike treff på 1 sessong så blir interessen hos de fleste svekket, og konseptet streetmeet blir dårligere og dårligere. Tror alle her inne ønsker kjempe bra, streetmeets med bra oppmøte og masse hyggelige folk å prate med, og da mener jeg at for å få til det så må man få litt mere kontroll på når det arrangeres og hvor. Blir det for tett så velger folk kanskje å utebli fra tid til annen og med mindre deltagere desto mindre lyst får vel vi andre til å delta også?

 

 

Jeg skjønner utmerket godt teoriene dine, men de stemmer ikke alltid i praksis. F.eks var treff nr 3 på Ingierstrand det med mest action i fjor.

I 2005 var det nesten ingen treff, ca 2-3 på det senrale østland, og alle var bedritne.

Man trenger ikke være enorme mengder folk og fjortiser uten skikkelig bilinteresse for å ha det gøy, det holder med at alle som kommer er interesserte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke en spesiell gjeng med rånere fra Strømmen for å bestemme når man skal ha meet.

Siden sesongen er kort, april-oktober maks, er ikke 5-6 treff for mye i et land der det er snø, kulde og piggdekk store deler av året.

 

Man trenger vel ikke en gjeng med folk fra Ski/westby heller for bestemme når det er streetmeet.Men å slenge ut streetmeets 2 ganger i måndeden på samme sted er helt greit. For all del sett opp faste tider og hold av hver fredag fram til desember på streetmeet så ser du hvor ofte det kommer "sjeldne" og ekslusive biler på meetsa. Mest eksklusive bilen jeg har sett på streetmeet må jo være en slik en super skyline, er vel derfor man lager treff, for å kunne spotte skyliner?

 

for all del så er det bare å slenge ut streetmeet innvitasjoner i hytt og pine, bare sørg for at de ikke kræsjer med andre treff i nærheten. Jeg skal glatt droppe ingierstrand til fordel for Hønefoss/hamar osv osv osv.:flushit:

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner seriøst ikke hvorfor folk skryter ingjerstrand opp i skyene.

De treffene har vel vært de dølleste streetmeetene jeg har vært på noen sinne.

Nei gi meg gamle dager når man samla hundrevis av biler og det var litt liv.. som på ikea, obs lillestrøm og la oss ikke glemme Metro.

Det at snuten dukker opp er jo bare litt av sjarmen.

 

Jeg skjønner ikke hvorfor du kritiserer treffene, men det får nå gå. Hvis du er misfornøyd kan du jo lage show selv istedenfor å stå og vente/sutre på at andre skal gjøre noe sprell. Men du er vel kanskje redd for å kjøre Primeraen over 3500rpm...

Ja, gi meg gamle dager! Da purken kom og jagde oss vekk etter 1 time. Metro tok jo kaka, masse sure pensjonister som satt bak gardinene og skulet på oss, ingen herjing, og 3 politibiler, politihelikopter og kontroll på biltilsynet.

Hvis dere er så jævla misfornøyde kan dere jo bli sittende på Shellen på Strømmen og ete pølser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor du kritiserer treffene, men det får nå gå. Hvis du er misfornøyd kan du jo lage show selv istedenfor å stå og vente/sutre på at andre skal gjøre noe sprell. Men du er vel kanskje redd for å kjøre Primeraen over 3500rpm...

Ja, gi meg gamle dager! Da purken kom og jagde oss vekk etter 1 time. Metro tok jo kaka, masse sure pensjonister som satt bak gardinene og skulet på oss, ingen herjing, og 3 politibiler, politihelikopter og kontroll på biltilsynet.

Hvis dere er så jævla misfornøyde kan dere jo bli sittende på Shellen på Strømmen og ete pølser.

 

Nå begynner du å bli litt usakelig. Så klart så er det bra med liv, men så veldig bra liv er det ikke på ingierstrand. Kan ikke akkurat si at jeg har bemerket meg ingierstrand som noe bedre enn det beste treffet på skedsmohallen og ikke minst det råeste treffet noen gang på OBS i lillestrøm. Å stå og se på en 240 spinne rundt på 1 hjul er ikke akkurat god underholdning i mine øyne, men er bra det er andre som veier opp det inne i mellom (Dr.Bass f.eks)

 

Er vel lov å komme med kritikk uten at du skal oppfatte det som personangrep?:batman:

 

streetmeet er kjempe gøy, men å bare arrangere på ingierstrand og drive å rose ingierstrand opp i skyene er for meg en gåte. Finnes flere bra steder, men da må man være villig til å kjøre litt. Noe det virker som enkelte ikke er.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger vel ikke en gjeng med folk fra Ski/westby heller for bestemme når det er streetmeet.Men å slenge ut streetmeets 2 ganger i måndeden på samme sted er helt greit. For all del sett opp faste tider og hold av hver fredag fram til desember på streetmeet så ser du hvor ofte det kommer "sjeldne" og ekslusive biler på meetsa. Mest eksklusive bilen jeg har sett på streetmeet må jo være en slik en super skyline, er vel derfor man lager treff, for å kunne spotte skyliner?

 

Du lager dine egne virkeligheter her, vennen. Selvom du gjentar deg mange ganger blir det ikke til sannheter likevel.

Ingen har vel bestemt at 2 ganger i mnd er best. Personlig synes jeg 5-6 treff på de nevnte 7 mnd hadde vært ideelt.

Vet du hva, jeg beundrer heller en sur Skyline stv med 150hk rekkesekser og rust i kanalene enn Golf 2 eller en viss gammel Audi 80...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner du å bli litt usakelig. Så klart så er det bra med liv, men så veldig bra liv er det ikke på ingierstrand. Kan ikke akkurat si at jeg har bemerket meg ingierstrand som noe bedre enn det beste treffet på skedsmohallen og ikke minst det råeste treffet noen gang på OBS i lillestrøm. Å stå og se på en 240 spinne rundt på 1 hjul er ikke akkurat god underholdning i mine øyne, men er bra det er andre som veier opp det inne i mellom (Dr.Bass f.eks)

Er vel lov å komme med kritikk uten at du skal oppfatte det som personangrep?:batman:

streetmeet er kjempe gøy, men å bare arrangere på ingierstrand og drive å rose ingierstrand opp i skyene er for meg en gåte. Finnes flere bra steder, men da må man være villig til å kjøre litt. Noe det virker som enkelte ikke er.

 

OBS Lillestrøm var i mars/april 2004, 3 år siden.

Hvis dere vil ha treff andre steder, så arranger et meet på skedsmohallen da! Det er ingen som hindrer dere. Kan ikke kritisere andre når dere ikke tar et eneste initiativ selv!

En av kveldene på Ingierstrand talte jeg 17 biler som herjet på plassen. Ikke bare en 240 uten sperre. Igjen lager du dine egne virkeligheter.

Jeg kjører gladelig til Jessheim eller Halden hvis det blir arrangert et skikkelig streetmeet. Jeg har hatt motsatt oppfatning av deg, at folk på Romerrike helst ikke vil bevege seg utenfor sin egen kommune...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OBS Lillestrøm var i mars/april 2004, 3 år siden.

Hvis dere vil ha treff andre steder, så arranger et meet på skedsmohallen da! Det er ingen som hindrer dere. Kan ikke kritisere andre når dere ikke tar et eneste initiativ selv!

En av kveldene på Ingierstrand talte jeg 17 biler som herjet på plassen. Ikke bare en 240 uten sperre. Igjen lager du dine egne virkeligheter.

Jeg kjører gladelig til Jessheim eller Halden hvis det blir arrangert et skikkelig streetmeet. Jeg har hatt motsatt oppfatning av deg, at folk på Romerrike helst ikke vil bevege seg utenfor sin egen kommune...

 

Jeg er mer enn villig til å bevege meg utenfor min komune, men er tydelig at jeg traff ett ømt punkt hos deg, makan til syting har jeg aldri vært borti.

 

Så klart så er det bare å arrangere andre steder, men lillestrøm er ett sted det ikke kan arrangeres så mye mere treff takket være en viss Svein Brynildsen i Politiet. Men det visste du vel, siden du drar det fram? Er tydelig at du selv ikke har peil på hva du skriver.

 

Vet du hva, jeg beundrer heller en sur Skyline stv med 150hk rekkesekser og rust i kanalene enn Golf 2 eller en viss gammel Audi 80...

 

igjen så begynner du å fable om ting som ikke har med denne tråden å gjøre. kan du ikke bedre enn å snakke dritt så får du holde munn.

 

Ikke er jeg på streetmeet for å vise meg fram, og ikke er jeg der for å showe, så hvorfor mine biler skulle ha noe å si for deg er helt uforståelig for meg. Er tydelig at du bare liker sjeldne og ekslusive biler som "Skyline". HAHAHA. Så jeg får beklage at mine biler trekker ned streetmeet følelsen for deg.:flushit:

 

 

hva som er gærent med å ha eid en gammel Audi og det å ha en golf 2 som bruksbil skjønner jeg ikke. Hvordan bil kjører du da? pappas eller mammas volvo?

 

Er tydelig at du selv eier en eller annen stakkarslig bil, som du ikke tør å ha i signaturen din, er du ikke stolt av hva du kjører? du har lappen?

 

Du får komme med noe mere konkret skal du begynne å diskutere.

 

Du lager dine egne virkeligheter her, vennen. Selvom du gjentar deg mange ganger blir det ikke til sannheter likevel.
Og til den kommentaren så sier jeg bare: "du får prøve å gå litt inn i deg selv, er tydelig at du også blir påvirket av din egen uvitenhet, og tror på din egen svada"

 

Og med fare for å gjenta meg selv så sier jeg bare. les de forrige postene mine, også håper jeg virkelig du blir enda mere støtt og kommer med enda flere tåpelig anti VW og Audi tråder.

 

skulle det ellers være noe viktig jensemann, så får du sende en PM, er ikke noe vits i å søpple ned denne trådene mere. Diskusjoner og person angrep på andres biler kan du ta på PM.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår