SATYR Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Jeg synes kjøp og salg annonser burde være sperret for for alle andre enn annonsør. Jeg er drit lei alle som kommer med duste-komentarer slik som "en sånn får du på huggeren til halve prisen" og "trekk fra en null på prisen, så gidder kanskje noen bry seg". Det verste er at dette kommer fra folk som ikke har planer om å kjøpe/selge en slik del i det hele tatt, men som bare sitter å slenger dritt. Aller henvendelser burde kun skje via telefon, mail eller p.m. Det er ikke lenge siden en kar som skulle selge en motor rett og slett måtte slette tråden sin for den ble fylt opp av tull med en gang. Noen som deler mitt syn her? Hans A. Sveine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Hvis en tråd blir fylt av tull kan trådstarter be om at det blir rydda i tråden. Det er det den lille røde trekanten er til. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 er litt enig med SATYR. men så er det også litt kjekt med å bare kunne skrive et kjapt innlegg med noe du lurer på angående det som selges eller legge inn et bud. det burde heller slåes hardere ned på slike usaklige innlegg. min mening iallefall. Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Hvis en tråd blir fylt av tull kan trådstarter be om at det blir rydda i tråden. Det er det den lille røde trekanten er til. Ja men det er så unødvendig! Skal ikke være nødvendig vist folk hadde hatt litt folkeskikk og et minimum av respekt for andre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Jeg mener at det er for liten reaksjon på "minder forseelser"...hadde folk f.eks fått en uke eller 2 ferie hvis de fikk 3 usaklige innlegg slettet hadde vi sett litt mer respekt. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Martin] Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Har en annen ting til kjøp og salgforumet: Jeg prøver å legge inn en Ønskes kjøpt, men det får jeg tydligvis ikke lov til siden jeg ikke kan velge noe i "steg 2 av 3". Ellers så syns jeg også at kjøp og salg-delen virker ganske så rotete lagt opp og knotete å navigere i. Siter -98 Nissan 200sx Racing s14a -87 Volvo 240 GL, vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Jeg synes kjøp og salg annonser burde være sperret for for alle andre enn annonsør. Jeg er drit lei alle som kommer med duste-komentarer slik som "en sånn får du på huggeren til halve prisen" og "trekk fra en null på prisen, så gidder kanskje noen bry seg". Det verste er at dette kommer fra folk som ikke har planer om å kjøpe/selge en slik del i det hele tatt, men som bare sitter å slenger dritt.Aller henvendelser burde kun skje via telefon, mail eller p.m. Det er ikke lenge siden en kar som skulle selge en motor rett og slett måtte slette tråden sin for den ble fylt opp av tull med en gang. Noen som deler mitt syn her? Hans A. Sveine Kan jo takke deg selv litt også. det er lov å rappotere inn om dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 ;1781431']Har en annen ting til kjøp og salgforumet:Jeg prøver å legge inn en Ønskes kjøpt' date=' men det får jeg tydligvis ikke lov til siden jeg ikke kan velge noe i "steg 2 av 3". Ellers så syns jeg også at kjøp og salg-delen virker ganske så rotete lagt opp og knotete å navigere i.[/quote'] ønskes kjøp et ikke klargjort ennå. det vil snart være oppe. navigeringsproblemet ditt er nok en tilvenningssak siden du er vant til forumet. dette er likt for alle, trøst deg med det :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg