Ole-H Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 takk for mange gode svar. ja tror kanskje at jeg burde gå for hella ja. noen som vet hva man kan få de for fra utlandet et sted? Bare skjekk rundt på Ebay. Har et sett til salgs jeg, men blir nok dyrere enn om du tar dem inn selv. Mine ble stoppet i tollen, så da ble dem brått 600,- kr. dyrere :( Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Følg med på ebay du, jeg fikk mitt sett, helt nytt, for under 1000 kr, ferdig importert med porto :D Lykke til Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Kjøpte sånn bryter som nevnt her samtidig som de sota hovedlyktene mine på ebay, ga vel ca 200 kr for den. Har montert den og alt er som den andre orginale bortsett fra at du har tåkelys muligheten.. Jeg har ikke kobla til bryteren ennå, har ikke orka å satt meg inn i ledningsopplegget :p Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Kjøpte sånn bryter som nevnt her samtidig som de sota hovedlyktene mine på ebay, ga vel ca 200 kr for den. Har montert den og alt er som den andre orginale bortsett fra at du har tåkelys muligheten.. Jeg har ikke kobla til bryteren ennå, har ikke orka å satt meg inn i ledningsopplegget :p Om det er tåkelys du skal koble på så er det pinne 8. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Lurer på om ikke jeg og må bestille meg en nå :) Noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik plastknott UTEN hull i som man har på siden av setevarmer-brytern? :) Der brytern til tåkelysa står den dag i dag Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Om det er tåkelys du skal koble på så er det pinne 8. Takker og bukker ;) Blir nok en mekke dag i påska :p Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Takker og bukker ;) Blir nok en mekke dag i påska :p Her har du litt hjelp på veien. :) Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg