Gå til innhold

Spotting i Drammen og omegn!

Ranger emnet


Rally Koffen

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lurer på om det er veilside supraen du har sett, jeg kjenner sønnen til han som har den, den ble importert, var original demobil fra Veilside :)

 

Motorspecs vet jeg ikke, men det gjort noe med den, sånn veldige diffuse tall jeg har hørt er rundt 400-450 hk.

 

Hmm, ettersom jeg har sett den titalls ganger så virker det som om han bruker den til og pendle med..

Skamfet bil<3

 

 

Så også ett eller annet orange som sto parkert i parkeringshuset i samme byggning som kinocity i 1 etg, i går (søndag) holdt på og si at det var en corvette, men har min tvil.. Rakk bare og kaste ett blikk da jeg løp forbi for og rekke kinoen..

[ ]90 - Bmw 520 E34 12v

[x]91 - Toyota Corolla stv 1.6xli (spiker)

[ ]96 - Peugeot buxy 50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse hygge i Drammen fortiden ja..Fjordparken er fortiden treffsted men Midnightclub jobber med noe som blir mye bedre...

Vi snakker her om LOVLIG burning og ragging for de som liker det..(privat området)Kantine med fôr..storskjerm,playstation,biljardbord,bademuligheter..osv osv.Mer info kommer når ting er i orden.

 

Blir en fin sommer dette her..:)

Nothing evolves without the Evolution.

2000 EVO VI T.M.E

x 2000BMW 330CI

X 1999 Forhøster STI

X 1998 EVO V RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse hygge i Drammen fortiden ja..Fjordparken er fortiden treffsted men Midnightclub jobber med noe som blir mye bedre...

Vi snakker her om LOVLIG burning og ragging for de som liker det..(privat området)Kantine med fôr..storskjerm,playstation,biljardbord,bademuligheter..osv osv.Mer info kommer når ting er i orden.

 

Blir en fin sommer dette her..:)

 

Ohmama :D

 

Noe mer informasjon om evnt sted eller?

Begynner å bli mye svarte spor i fjordparken nu :p

Lek forsiktig, voksne kjører

 

Bmw E46 320i - svart som natta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som vet hvor det blir men det er innad i klubben.vi har fått plassen til disp annen hver fredag med muligheter for mer hvis folka som møter opp hører på hva som blir sagt..og følger det.Dette blir et knall tilbud så ikke missbruk det.Mer info på http://www.midnightclub.no

Nothing evolves without the Evolution.

2000 EVO VI T.M.E

x 2000BMW 330CI

X 1999 Forhøster STI

X 1998 EVO V RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som vet hvor det blir men det er innad i klubben.vi har fått plassen til disp annen hver fredag med muligheter for mer hvis folka som møter opp hører på hva som blir sagt..og følger det.Dette blir et knall tilbud så ikke missbruk det.Mer info på http://www.midnightclub.no

 

Veldig bra dere tar initiativ gutta i midnightclub :)

 

spotta forresten "gatebil supra`n" ved vestfossen på søndagen :)

89 Mazda 323 4x4 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår