Gå til innhold

Spotting i Drammen og omegn!

Ranger emnet


Rally Koffen

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm, ettersom jeg har sett den titalls ganger så virker det som om han bruker den til og pendle med..

Skamfet bil<3

/QUOTE]

 

Tror ikke han bruker Supraen hver dag, bruker 750 Alpinaen som "hverdagsbil" :P

 

G-Man :

 

Flott intiativ :) Så deg forresten oppi Vivelstad dalen her en dag, du sto å vaska felga på Evo'n, hehe.

Mvh Ole_3400

2005 Subaru Impreza WRX

x:'86 Subaru L-serie - Wannabe Rally Edition

x: `94 Opel vectra

"Ellers så ere jo mye enn får gjort med litt trolldeig...." - Nils Wærstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den orange porcha det var snakk om her om dagen, møtte den i tunellen mellom cc og rema1000, blank og fiiin! =)

 

Møtte også en rimelig ny sølvgrå aston martin på vei til jobb i dag..

 

 

G-Man, supert tiltak det der.. Respekt til dere som står på istedet for og sitte og klage at det ikke er noen tilbud fra de offentlige instanser (som du så fint kalte det). Håper du/dere får til det dere prøver på! =))

Har sett bilen din endel ganger også.. sweet =)

Møtte faktisk en helt lik som din i oslo for 2 år siden kanskje, og den lagde de verste ulyder man kan høre (ikke av den gode typen) skranglet og smalt osv osv.. Ble nesten forskrekket av at den gikk forover.. =p

[ ]90 - Bmw 520 E34 12v

[x]91 - Toyota Corolla stv 1.6xli (spiker)

[ ]96 - Peugeot buxy 50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL..Det var min... Det var da kamvinkel sensoren min gikk til helvete. Skjønte mindre da alt plutselig bare stoppa..men med litt Reodor Felgen løsninger så kom jeg meg hjem.

Nothing evolves without the Evolution.

2000 EVO VI T.M.E

x 2000BMW 330CI

X 1999 Forhøster STI

X 1998 EVO V RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser støtt og stadig en svart A4 Avant med forlenga panser, clean grill og andre lys ( ser det ut som ), ved Engersand i Lier, hver morgen rundt ti på å tte, noen som vet noe om denne?

 

Så forresten en sølvgrå Aston Martin i Røyken i dag, usikker på modell, men fy faen så heit!

Mvh Ole_3400

2005 Subaru Impreza WRX

x:'86 Subaru L-serie - Wannabe Rally Edition

x: `94 Opel vectra

"Ellers så ere jo mye enn får gjort med litt trolldeig...." - Nils Wærstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL..Det var min... Det var da kamvinkel sensoren min gikk til helvete. Skjønte mindre da alt plutselig bare stoppa..men med litt Reodor Felgen løsninger så kom jeg meg hjem.

 

Hahaha, festlig!:D Verden er ikke stor.. :P

 

 

På vei til jobb i dag møtte jeg forresten en skamfet mercedes..

Var en SL 55 AMG eller SL SL 55 AMG vil jeg tro.. Godt mulig det var denne http://finn.no/finn/car/object?finnkode=9427072&sid=10aL6Zz03N629213&pos=3&tot=160

Kjøpte dekk til mor sin mercedes av en med ca samme type bil.. Var eieren av bakken motor borte på strømsø hvis jeg ikke husker feil..

Mulig hukommelsen min lurer meg men.. Har har visst solgt / lagt ut sin for salg sist gang jeg hørte noe om den men.. Jaja.

[ ]90 - Bmw 520 E34 12v

[x]91 - Toyota Corolla stv 1.6xli (spiker)

[ ]96 - Peugeot buxy 50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, festlig!:D Verden er ikke stor.. :P

 

 

På vei til jobb i dag møtte jeg forresten en skamfet mercedes..

Var en SL 55 AMG eller SL SL 55 AMG vil jeg tro.. Godt mulig det var denne http://finn.no/finn/car/object?finnkode=9427072&sid=10aL6Zz03N629213&pos=3&tot=160

Kjøpte dekk til mor sin mercedes av en med ca samme type bil.. Var eieren av bakken motor borte på strømsø hvis jeg ikke husker feil..

Mulig hukommelsen min lurer meg men.. Har har visst solgt / lagt ut sin for salg sist gang jeg hørte noe om den men.. Jaja.

 

Hva er en SL SL 55AMG?? he he he...

 

Uansett hvis det er den gamle til Bakken så går den jævli godt. Den har vært en tur hos Kleemann og det er i følge mine kilder i overkant av 600 hk i den. Bakken kvittet seg med den i fjor en eller annen gang, byttet med en CL 55 AMG mener jeg. Rart bytte spør du meggrinchy

01`Porsche 911 Turbo

04`BMW 530 DAT, konebilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er en SL SL 55AMG?? he he he...

 

Jo nå skal du høre, hehehehe..

Tenkte vel ikke så mye over navnet i farta, drev bare og søkte rundt på google samme typ bil, var ikke helt sikker på hvilken det var i farta, så bare den snasne stumpen på den..

[ ]90 - Bmw 520 E34 12v

[x]91 - Toyota Corolla stv 1.6xli (spiker)

[ ]96 - Peugeot buxy 50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakken kvittet seg med den i fjor en eller annen gang, byttet med en CL 55 AMG mener jeg. Rart bytte spør du meggrinchy

 

Sikker på at han ikke byttet til en SL 55 AMG da? Når jeg var der for og kjøpe dekk av han hadde han ikke noe bil fra kleeman tror jeg.. Var en stk amg ett eller annet, og etter min hukommelse ligner den fint mye på en SL 55 AMG..

Men min hukommelse skal man ta med en klype salt, bare så det er sagt.. :klovn:

[ ]90 - Bmw 520 E34 12v

[x]91 - Toyota Corolla stv 1.6xli (spiker)

[ ]96 - Peugeot buxy 50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår