Traskas Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 Prøvde meg litt fram, og kan kanskje si meg fornøyd? Eller? Edit: Da har jeg prøvd og justere litt på det dere mente var feil og slenger samtidig inn en annen modd av samme bilen. Og ja, de lyktene der er originale gti lykter. Ikke noe PS modd der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 Ålreit nok, litt vel lite gummi på dekka, og blei på en måte feil med felga. Bra høyde på den, men er et eller annet med felga som ødelegger. Ellers ser det kjempebra ut :) Siter BMW E36 M50 323 turbo 352whp/422wnm @ 1,5bar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 finnes det tuts på sånne lykter? Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 finnes det tuts på sånne lykter? Det der er vel strengtatt originale lykter. får de bare på GTi. Kunne vel kanskje vært greit å sjekket litt slikt før man poster? Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Jeg vet det... Men å lage carbon lykter selv:D Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Jeg vet det... Men å lage carbon lykter selv:D Snakker du om? Ser ut som dette er de ORIGINALE LYKTENE TIL DENNE BILEN, ER IKKE NOE CARBON LYKTER HER. (skrev dette med stor skrift så du ikke skulle ungå å legge merke til kommentaren min en gang til.) Makan:hvaskjera Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hildegard Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Ålreit nok, litt vel lite gummi på dekka, og blei på en måte feil med felga. Bra høyde på den, men er et eller annet med felga som ødelegger. Ellers ser det kjempebra ut :) felgene er litt for store...litt lite gummi som sagt... og bakskjørtet ser ut som et stykke papp, veldig tynt, kanskje du skulle ha markert med lasso også brusha litt svart inn under hjulet, og kittet...:P samme med sideskjørtet... men kult konsept:) Siter Audi A6 1.8 Turbo S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traskas Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Har hvertfall prøvd og utbedre litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hildegard Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Bedre;) Siter Audi A6 1.8 Turbo S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg