Brandtenborg Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Er det noen som vet om noe småting som kan gjøre at bilen går litt bedre uten at det koster så alt for mye? Motoren er en Volvo B19A. Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Luft filter, trim kam og litt høvling er vel en god start.. Luftfilter ca 1000 trim kam ca ???? Høvling ca 600 i haugesund... Men du trenger vel i tilleg ny toppakning. Samt at det er greit å bytte topplokk bolter og ventiltettninger hvis du alikevel skal demontere montoren.. Finnes sikkert mer og billigere måter, men dette var det første jeg tenkte på.. :) :) :) Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet September 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Hadde ikke tenkt til å gå så drastisk til verks, men det er jo gode tips! :) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 jeg tror en trimkam + grenrør er det du får mest effekt ut av. Luftfilter hjelper ikke så mye på en gammel sliten motor. En kvass kam og grenrør vil hjelpe en del :) Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Det som gir mest hyl for pengene er vel rett og slett å sette inn en B23-turbomotor. En sånn har jo "alle" liggende. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by Brandtenborg Er det noen som vet om noe småting som kan gjøre at bilen går litt bedre uten at det koster så alt for mye? Motoren er en Volvo B19A. Jeg kjørte min på både isopropanol, RC-fuel (35% nitro) og rødsprit iblandtet i bensinen....innbiller meg at den gikk litt bedre....prøv deg frem, de motorene der går aldri istykker uansett. Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg