henrix Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 hei! jeg har hørt at det er mulig med 4-114,3 og 4,100 på samme felg. kan dette stemme? isåfall, jeg har felger som er 114,3 kan jeg da sendte de noe sted å bore nye hull til 4-100? Kristian Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Jepp, er en i Fredrikstad/sarpsborg som fikser dette, kan høre hva det het igjen imorra. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Neppe særlig lurt å borre hull selv. Hvordan skal du lage ordentlig forsterkede kon f.eks? Er felgen laget for å tåle flere hull? Du får kjøpt felger som kommer med 2 ulike boltsirkler i flere forskjellige kombinasjoner f.eks. 4x100/4x114,3 - 5x110/5X112 osv. Ville nok heller satset på det :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 tror Dekksjekk i Askim gjør detta.. Men Kristian, felger er billig nå om da'n :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 hehe.. jeg veit det joakim!:) men jeg har fått felger på jobben!:) han ene på jobben hadde punktert, så da skule han kaste felger til 6000:P så da tok jeg de istedet!:) helt fine dekk å alt bortsett fra at et dekk må skiftes!:) (jeg tror faktisk felgene var lagd for flere hull for det var "rissa" inn nye hull bak felgen..) takker for svar!:) Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg