Gå til innhold

hvordan vil 245`n min se ut med 1000meterne mine?

Ranger emnet

emilhetty

Anbefalte innlegg

Hei...

Siden hvilken dag i uka ble det stygt med Blått glass på 1000m?

rart de koster 100-200kroner mere og det går flere av de en de med "hvitt" glass?:P

Jeg ville gått for en sånn Brakett for å sette bak skiltet...

Med parklys blir det pent ja :)

Vet ikke om de lyktene dær lyser noe veldig?

er vel ikke noe å skrive hjem om?

Mvh

Gunnar

Bodø

:volvsmile

Hvis blått passer med fargen på bilen så er det jo fint, men kræsjer den med alt annet er det jo ikke noe kult, og de originale lyktene er jo hvite så...

Det er jo helt logisk at farga glass slipper gjennom mindre lys enn glass som er blankt?

Skal få meg en til Bosch Rallye 225 å ha på min i vinter. :)

Men for all del, folk får jo ha på hva i all verden slags lys på bilen deres:iconsm

- 04 RAM 2500 Cummins

- 92 Civic EG9 VTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hei igjen...

Slipper nok noen FÅ % mindre lys igjennom, men lyset er hvitere, Øyet fanger opp det "hvitere" lyset letter, altså "lyser" det bedre :)

Bosch Rallye 225?

Er det det samme som Big Knick?

blir vell bra:)

Jeg er fornøyd med lyset på min bil:)

Mvh

Gunnar

Bodø

*83 Volvo 240 B21a

*90 Massey Ferguson 3060

Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D

Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen...

Tenkte jeg skulle legge ut bilde av 240'ien med og uten 1000metere innkoblet...

Her kommer de:

Bilde336.jpg

Kjørelys...

http://i100.photobucket.com/albums/m36/volvo_1983/Bilde338.jpg[/

Langlys...

http://i100.photobucket.com/albums/m36/volvo_1983/Bilde337.jpg[/

Langlys+1000m...

Mvh

Gunnar

Bodø

jaha og det øverste er da faen ikke kjøre lys dete r parklys

volvo 850.95 bruks prosjekt

volvo 240 GLE.79 prosjekt

volvo 242 L.77 go bil

volvo 142 70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 3 Rallye2000 på min, og det funker utmerket med plata du kjøper på biltema og skruer fast bak skiltet!

Neste år blir det 3000Blue=) Kommer til å se til månen:p

-99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing)

-87 24o Turbo (under oppussing)

Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaha og det øverste er da faen ikke kjøre lys dete r parklys

Det øvest bildet er nok sikker 21W pæradelen i parklyset som lyser og er godkjennt som kjørelys på DAGTID etter mørkse frembrudd skal nærlysen på..

Vist noen er tvil på at Volvo 240 har Automatisk kjørelys så si fra, jeg har bevis fra Volvo Personbiler Norge AS på det.

Jeg mener dette er finere med blank lykter fremfor blå, og mener at lykten skal monter på utsiden av grillen syns ikke det ser bra ut med de bak grillen

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

måkke ta av 1000-metera på sommern da, er mørkt da og! Jeg ler når jeg ser folk som har tatt å satt på sånne deksler over. Hvor mye vits er det da?

Uansett, 1000-metera er jo kjempekjekke.. og får mer sidelys også. Mister nok ikke så mye lys framover av å sette dem bak grillen, men mister det ekstra sidelyset.

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

måkke ta av 1000-metera på sommern da, er mørkt da og! Jeg ler når jeg ser folk som har tatt å satt på sånne deksler over. Hvor mye vits er det da?

Uansett, 1000-metera er jo kjempekjekke.. og får mer sidelys også. Mister nok ikke så mye lys framover av å sette dem bak grillen, men mister det ekstra sidelyset.

I nord er det ikke mørkt om sommeren. Langlys kan du aldri bruke i byen uansett.

Dekselet er der for å hindre steinsprang. Så skrur du de av når du skal på tur og faktisk bruke lysene. :)

- 04 RAM 2500 Cummins

- 92 Civic EG9 VTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 2stk 1000 bak grillen på min og det fungerer bra, tar de av om sommeren og på om vinteren. Å sette de bak grillen reduserer sidelyset ganske mye, rett fram er det så å si det samme, men fordelen av å ha de bak grillen er at det er vanskeligere å stjele og de har større sjangse for å overleve vinteren.

Å kjøre med 1000 metere som sommeren er jo lite vist selv på østlandet, det blir jo ikke mørkt før i 11-12 tida og lyst igjen rundt 03-04 så den litte stunden klarer jeg meg med orginal lysa,

Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Større sjanse for å overleve vintern? Hvordan er det vanskeligere for dem å overleve vintern? Aha, steinsprang kanskje ja.. Tja, kjørt et par tusen kilometere nå, ingenting har skjedd dem :P

Og jeg kjører ofte masse i de tidsromma du snakka om tidligere her, så jeg lar dem være på ;) Bilen ser bra ut med dem også..

Og jeg ser alltid folk som har de dekslene på, jeg :P om sommern.. Men men, gjør jo som dem vil så klart.. :)

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Større sjanse for å overleve vintern? Hvordan er det vanskeligere for dem å overleve vintern? Aha, steinsprang kanskje ja.. Tja, kjørt et par tusen kilometere nå, ingenting har skjedd dem :P

Og jeg kjører ofte masse i de tidsromma du snakka om tidligere her, så jeg lar dem være på ;) Bilen ser bra ut med dem også..

Og jeg ser alltid folk som har de dekslene på, jeg :P om sommern.. Men men, gjør jo som dem vil så klart.. :)

Overleve vinter, da mener han den slemme grøfta:deng

- 04 RAM 2500 Cummins

- 92 Civic EG9 VTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider