remster Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Har som mange sikkert vet nylig kjøpt golfen til Hf- Vurderer nå litt ombygging av bilen og evt lakkering til våren. skulle hatt noen bilder og evt meninger om hellakkerte fangere når bilen er koksgrå. vurderer da fjerne skjermbredderne hvis jeg skal hellakkere fangerne. har sett flere biler med andre farger som kler det. men ikke en grå. må nevne at bakluka blir sveisa og bakfanger med skilt innfelling. audi klinker foran og framskjermer med 3'er blinklys. kan bli bra. tips og eventuelle bilder tas som sagt i mot med takk. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Lakkèr hele bilen grå.... fangere, breddere, speil...alt! dragcar Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Kan ikke jeg kjøpe badlook lista de a remster plz Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 hvis den er grå/koksgrå syns jeg det er kjempe pent med sorte detaljer som breddere, topp av fangere, grill, speil osv! har du bilder av bilen remster? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet September 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by lars-frr Kan ikke jeg kjøpe badlook lista de a remster plz Sorry. den fulgte gamle golfen, hvis evt nye eier skal kvitte seg med den så har jeg første retten. er litt på utkikk etter noen som kan ta avtrykk av den lista og støpe maken, den som evt kan være behjelpelig med det skal få sitt eget avstøp. men er ikke noe jeg vil ha masse produsert. da blir det jo liten vits å ha noe som ingen andre har. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet September 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by vwgolf2 hvis den er grå/koksgrå syns jeg det er kjempe pent med sorte detaljer som breddere, topp av fangere, grill, speil osv! har du bilder av bilen remster? har ikke bilder av den enda. har fått tatt et par tre ganske ok bilder men de ligger på en pc uten inett. prøve å få brent ut en cd og lagt ut et par. må ta noen nye bilder og men bilen står på verksted uten girkasse for øyeblikket. sorte detaljer er definitivt fint. men siden jeg ikke er så veldig glad i skjermbreddere så velger jeg å fjerne disse vil jeg tro. og siden jeg også fjerner dørlister og alle håndtak som evt er svarte vil jeg også tro at hellakkerte fangere kan bli fint. men, man får se. vil gjerne se noen bilder av grå golfer med hellakkert fangere før jeg gjør opp min mening. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lurifaks Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Jeg har tenkt til å lakkere golfen min snart. Da skal jeg lakkere alt som er. Den er koksgrå nå, ble lakkert i 99, men jeg har lyst på en annen gråfarge. Jeg skal ha en farge som er litt dypere. Så skiller den seg også litt ut fra andre VW Golf mkII siden det neppe er så mange andre med samme farge. Og masse klarlakk er jo et must. Bilen skal skinne i alle retninger! :cool: Siter 1984 Volkswagen Golf GTI 1987 Audi 90 2.2E 1987 Volkswagen Golf 1.8i GL 1981 Volkswagen Golf C - - - 1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aVWe Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 synes koksgrå (en av få farger) passer best med svarte fangere etc. for å bryte opp litt.. et bilde av min: og en annen helt grå,veldig lav golf: Siter ~Brooom~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet September 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 klare bilder hadde jo vært en fordel da. har fått tak i noen bilder av min nå. men sliter litt på jobb siden jeg ikke får resiza de. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Det er ihvertfall en som er hellakert i denne tråden. Litt nede på siden, kun bilde bakfra men.... http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1018772 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Grunnen til at du skal ha sorte lister osv på en Grå! :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Den så ganske pen ut den der også. Men, det var dårlig gjennomført det styling opplegget! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet September 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 fantes jo ikke styling på siste der da. bortsett fra 90 fangere og felger. men som sagt, jeg er ute etter å fjerne lister og breddere. da er det ikke mange flater ellers som er svarte. bakluka får ikke noe å ta tak i. eneste ellers da er jo vingen på bakruta og grillen. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Hvorfor lakke alt da? Her er et bilde av gamle G60èn min. Synes den ser grei ut jeg da:) Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 den første som jonte la ut er lekker. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg