M-Turbo Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 jau, ha vårte sprut å mno :P Siter It takes one ball in golf and football, It takes to balls to drive a bmw! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
traction Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Utrolig flott bil du har! Må vel gå styggodt!! Har du hatt bilen på tralle og målt effekt? Siter Opel Rekord B 1966 1700 2 dørs sedan Opel Kadett B 2 1971 1100 2 dørs Range Rover 3,5 Toyota Carina Stasjonsvogn(hugges snart) Bmw 520 24 ventiler(Til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
traction Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Utrolig flott bil du har! Må vel gå styggodt!! Hvor mye lader du? Har du hatt bilen på rulle og målt effekt? Siter Opel Rekord B 1966 1700 2 dørs sedan Opel Kadett B 2 1971 1100 2 dørs Range Rover 3,5 Toyota Carina Stasjonsvogn(hugges snart) Bmw 520 24 ventiler(Til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Turbo Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 takktakk :P nei, er ikke riktig ferdig ennå...har ijenn å kåble opp sprutn...så blir det benking :p satser på 400++ :P Siter It takes one ball in golf and football, It takes to balls to drive a bmw! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 nei nei å atter nei. lag en prosjekttråd på bimmers.no (tidligere bmwguiden.no) istede, norges største bmw forum. jeg selv har gått så å si 100% vekk fra bilforumet etter jeg oppdaget bimmers. fett prosjekt forresten. e28 er kongebiler, er selv på min 7. e28 nå, og alle har vært like gode.. snakkas forhåpentligvis på bimmers snart. Siter BMW E28 M535I M/S38B36 PROSJEKT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Turbo Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 skal gjøre d :P Siter It takes one ball in golf and football, It takes to balls to drive a bmw! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Turbo Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 nye bilder...nå er det like rundt hjørne før denne starter:P Siter It takes one ball in golf and football, It takes to balls to drive a bmw! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Turbo Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 noen som har 3" rustfri rør å /eller siliconslanger, ta kontakt :P Siter It takes one ball in golf and football, It takes to balls to drive a bmw! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Jeg har 26" med 3" samco siliconslange liggende , men tenkte det kan være "kjekt å ha" .. Kollevold selger det ;) http://www.kollevold.no/ Utrolig fet vogn , må si jeg liker "stuket" :driving Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Turbo Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 okei, skal se :P Siter It takes one ball in golf and football, It takes to balls to drive a bmw! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
traction Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Forbanna fet bil;) Lykke til videre med prosjektet Siter Opel Rekord B 1966 1700 2 dørs sedan Opel Kadett B 2 1971 1100 2 dørs Range Rover 3,5 Toyota Carina Stasjonsvogn(hugges snart) Bmw 520 24 ventiler(Til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Turbo Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 takker :D Siter It takes one ball in golf and football, It takes to balls to drive a bmw! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m30bXX Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 super fet bil du har der :D jeg har selv en e28 å liker de bilene veldig mye . var det lund racing det sto på siden av bilen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Turbo Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 ja :) Siter It takes one ball in golf and football, It takes to balls to drive a bmw! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 fått liv i bilen enda:) ? likte sølvkanten på bilen det er mega pent. fler bilder jo bedre. hvis ikke film. vakker dag så blir det e28 på meg og:) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg