Gå til innhold

Holdningsproblem!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Originally posted by candyman

 

kommer aldri til å skje.... ikke at jeg ikke gidder, men det er for mange medlemmer her inne....

 

Med den holdningen kommer det aldri til å bedre seg....

dersom alle starter med å "feie" for egen dør så kanskje det vil bedre seg.... men noen vil det nok alltid være...

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nitewlkr

 

Med den holdningen kommer det aldri til å bedre seg....

dersom alle starter med å "feie" for egen dør så kanskje det vil bedre seg.... men noen vil det nok alltid være...

 

Deet har da også bedret seg betraktelig her også, på den måneden som har gått siden tråden ble laget.

 

 

Dette lover bra for fremtiden, mener jeg. Stå på moderatorer, og hold en strikt linje!

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumet er på god vei til å bli friskt :)

 

Godt jobbet moderatorer!!

 

Men det å settes forskjellige bilmerker sammen på et forum er nesten som å sette forskjellige folkegrupper sammen... :dude:

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Originally posted by PetterJacobsen

Hvorfor skal så mange her være sure og grinete?

Man må ikke kværulere og krangle pga hver eneste lille sak!

 

Som Candyman i et annet inlegg sa "Skal bare være like kjip, sur og grinete som alle andre er her inne jeg"!

 

Tror det er mange som har litt for lite å gjøre på kveldene...

er vi ikke her for å kose oss, juge og ha det gøy? Stå på!!!!!!!!

Sierra-> FuckedOnRaceDay

MR 2 '86-> Solgt

Celica 87-> Ribba -> Spiker

Charade-> Solgt tilbake

Citröen ZX -> borte

Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forholdsvis ny her så eg ska passe meg for å ikkje kaste elefanter i glasshus.

Men eg trur nok at med med et ryddig forum så kan det nok trekke til seg en del folk som har skikkelig greie på bil, som frekvenserer på diverse forum.

Det er folk som er meir interessert i hvilke kammer som passer best til hvilke grenrøyr, enn kem som leverer den kuleste spoileren.

 

Tok dokke an?

 

Sjøl finner eg forumet ganske bra med stor bredde fra neon til motorarbeide, men det er jo brukerene som styrer til syvende og sist, så la oss holde oss vekke fra dritt kasting og lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne ikke sagt meg mer enig....det er alt for mye "hating" og div tøv og drittslenging her inne...sier ikke at jeg er perfekt for det er jeg ikke (noen ganger så kan jeg nesten ikke dy meg) men jeg prøver og ikke kaste så jævla mye shiiit..men alle her burde ta seg i nakken og prøve og holde oss til saken det dreier seg om,nemlig det å kunne få, råd, hjelp og vink.eller dele noe med noen andre som man har løst til å vise frem..(som noen her har sagt så er det greit om noen forteller deg hva man skal forbedre seg på,på en skikkelig måte)..det var min mening hvertfall:D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nitewlkr

 

Med den holdningen kommer det aldri til å bedre seg....

dersom alle starter med å "feie" for egen dør så kanskje det vil bedre seg.... men noen vil det nok alltid være...

Tydelige plagsomme personer er det bare å slå hardt ned på og utestenge fra forumet!

Så kanskje de skjerper seg. HARDT MOT HARDT ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at det er mye drittslenging her på forumet. Men dette kommer ofte av at div folk starter tåpelige og idiotiske tråder.

Når folk begynner å diskutere religion og starter dumme poll's, så er det ikke så rart folk reagerer. Det er faktisk en del her som fortjener den dritten de får.

Jeg er absolutt ikke noen tilhenger av slik drittslenging, forumet skal jo tross alt være et sted hvor man skal gi og ta til seg nyttig informasjon.

03 Focus RS

x Corsa GSI

x Ducati 748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår