Gå til innhold

Vegdirektør Olav Søfteland

Ranger emnet


golfbil

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hvis lastebila holder seg i høyre fil og ikke kjører forbi uansett så ser jeg ikke problemet. Dessuten la oss si det var blitt 140sone da er forskjellen mellom en lastebil som holder 100 og en bil som holder 140 ikke mer enn 100-140=40kmt det klarer man å bremse lett

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo 80-100 og det er ikke noe problem. Ser jo på autobanen. Lastebiler har ikke lov å kjøre forbi så de ligger i høyre felt. Sånn det skulle vært her også. Men 140 synes jeg er litt drøyt. Men 110-120 burde norge klart å få til.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igrunn enig med Kong-Erik J.. Å gå opp til 140 er litt drøyt, vertfall i første omgang, da høres 110/120 bedre ut, der veiene tillater det. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrimma moped er forresten livsfarlig:boxing
Word. Jeg ble pressa av veien 2 ganger på 3 måneder som "orignalmopedist" når jeg var 16... trimma den,og med 80-85 i topphastighet så gikk det i tre år uten et eneste problem...

 

I Michigan er det ikke krav til skilter foran,og i delstatsloven er det nedlagt forbud mot fotoovervåkning av hastighetene... Rart de kan det der,når det er "sinnsykt" å gi bilister frihet... Montana har etter hva jeg husker bare fartsgrenser etter mørkets frembrudd... og folk dauer ikke som fluer der heller. Merkelig.. :watchout

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken IDIOT var det fresten som mente 45 var høy nok fart for mopeder? DEN personen burde derimot oppleve å kjøre moped selv, for å finne ut om de liker at det ligger en 60tonns lastebil på siden av de, på vei inn i en rundkjøring, beregnet for 1 bil.

 

Det er helt frivillig å kjøre moped...

Rune - Best i luften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt frivillig å kjøre moped...
...ikke hvis man bor litt utafor allfarvei uten massiv kollektivdekning og vil ha en tanke sosialt liv,venner og sånn...da er det i praksis et must som 16-åring. Selv om lappen på 125 er bedre,seff...

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår