Gå til innhold

Min nye volvo 264GLE V8

Ranger emnet


TurboTony

Anbefalte innlegg

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

 

Men du sier du tror den gikk bare på et par sylindere. Har du ikke prøvd å starte den gutt?

 

nei egentli ikke fordi jeg kjøpte den av en bekjent, så jeg hente den i slutten

av mnd, har ikke så stor betydning om han går på alle eller ikke fordi motoren skal ut uansett. jeg kjøpte bilen av en fyr som ikke kunne 1 drit om volvo

og han sa han ville bare bli kvitt bilen med skilter... så sa han :han vis ikke jeg får solgt den så vraker jeg den fordi jeg skal ikke ha den mer. så sa jeg at da kan jeg kjøpe den av deg for 1500,- kr også sa han: okay.

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1500, for en sjelden 264:O hehe:P sant som du sier han kan ikke en drit om Volvo:P hehe bra for deg da;) billig og sjelden bil;) syns du burdte ha den så Orginal som mullig:)

Volvo 240GLE Turbo, 84Mod Bruksbil

Volvo 240GL Turbo 85Mod Bruksprosjekt

Volvo Amazon 65mod Langtids prosjekt

Volvo 245GLT 83Mod Prosjekt eller selge?

Volvo 164......69Mod Prosjekt eller delebil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg syntes jeg gjorde en grei deal da jeg kjøpte en rusten 264 som ikke gikk og ikke hadde skilter for 2500:rolleyes:

 

trur dette er det beste kjøpe mitt ever!

vis han hadde lagt den tilsalgs på finn/ autodb får 5000,- eller no

så hadde den sikkert endt opp på ett jorde eller vraka!

men det vil ikke jeg se den bli! så da kom jeg inn i bilde.

men utsende blir som det er liksom skal ikke tulle med den sånn sett skal bare freske den litt på. skal prøve og ta bilde invendig på den fordi den er ganske fin også er alt svart skin som ikke er stygt.

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at du ikke skal tulle med den - til tull finnes det fortsatt nok eksemplarer av 244 fra 1986 og deromkring.

 

Ellers, for at et slikt "objekt" skal ha noen videre verdi, forutsetter det at det faktisk dukker opp noen som er interessert. Ellers vil det for mange bare være en "240" med håpløs motor.

93/94 240SE st.v. aut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at du ikke skal tulle med den - til tull finnes det fortsatt nok eksemplarer av 244 fra 1986 og deromkring.

 

Ellers, for at et slikt "objekt" skal ha noen videre verdi, forutsetter det at det faktisk dukker opp noen som er interessert. Ellers vil det for mange bare være en "240" med håpløs motor.

 

utsende skal bli orginalt og strøkent etter vært og motoren skal ut, også skal jeg ha chevy v8 i den det er fast slått :) holder jo på med 240turboen min også nå så har 2 prosjekter på gang, men skal gjøre ett par ting til med den så skal jeg begynne på fullt med 264, trur det kommer til og bli morro og begynne på 264 nå snart, har aldri hadt en bil med v8'er i, også i en 264 så dette blir litt spesielt for meg!

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utsende skal bli orginalt og strøkent etter vært og motoren skal ut, også skal jeg ha chevy v8 i den det er fast slått :) holder jo på med 240turboen min også nå så har 2 prosjekter på gang, men skal gjøre ett par ting til med den så skal jeg begynne på fullt med 264, trur det kommer til og bli morro og begynne på 264 nå snart, har aldri hadt en bil med v8'er i, også i en 264 så dette blir litt spesielt for meg!

 

 

la den v8 iden ligga da! det mener jeg

behold org motoren heller da.

hehe

242

240 turbo diesel

240 turbo b21et

240 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la den v8 iden ligga da! det mener jeg

behold org motoren heller da.

hehe

 

sorry, har bestmmt meg! er min bil nå hehe og den PRV motoren

skal ut, gidder ikke og kikke på den engang hva som er feil osv, har altid ønska meg en volvo med v8 med gasser, og nå har jeg en fin mulighet til og gjøre det!

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg en lykklig eier av min første 264!

så nå er nøkklene og pappira i orden så nå eier jeg den,

når står den fint ved siden av 240'n min!

også har jeg vært oss biltilsynet i tønsberg og snakka ang ombygginga til v8'er på den så alt ser fint og greit ut fra dems siden så da er det bare og begynne på dette, har levert inn søkna også, :)

 

tokk bilde i stad men har ikke kablen til og legge over... :(

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår