Gå til innhold

Min nye volvo 264GLE V8

Ranger emnet


TurboTony

Anbefalte innlegg

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja da fikk jeg volvo'en gjennom Eu-godkjenning, så da er den i boks, så har jeg bestemt at turboen må vente litt, så jeg satser fullt på denne bilen nå, fikk litt mer deler fra forje eier flere bak lys, lister osv, også kommer det us front på nå snart!

Og etter godkjenning så skjedde det noe som ikke var så morro bak hule løsna fordi gamle eiere hadde ikke skrud orntli til boltene men men blei kun skade på skivene og de byttes uansett så tar det me et smil !

 

Bilde216.jpg

 

Bilde215.jpg

 

Bilde218.jpg

 

Bilde220.jpg

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ser virkelig sliten ut med den fangern og diverse ja..

 

Men gleder meg virkelig til du får den i orden, blir skikkelig bra :) GRattis med skikkelig bil ja.

Er det A/C på den?

 

Hmm, det speilet på passasjerdøra har jeg aldri sett før, festa på døra, og ikke i vinduet... aldri sett før.

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ser virkelig sliten ut med den fangern og diverse ja..

 

Men gleder meg virkelig til du får den i orden, blir skikkelig bra :) GRattis med skikkelig bil ja.

Er det A/C på den?

 

Hmm, det speilet på passasjerdøra har jeg aldri sett før, festa på døra, og ikke i vinduet... aldri sett før.

 

ja som sagt blir fangeren bytte og litt små fiks men det er bare kosmetisk tar det til slutt etter jeg er ferdig med motor bygg osv, det er ikke a/c i den trenger ikke det hehe =)

men de speila er litt spece ja, men liker de jeg har best :)

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår