BMW520 Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 fekk 200 10vt både med 182hk og 165hk huska ikkje eksakt, å den er samme som 100 10vt motorkoden på den med 182 er KG, den med 165hk er MC, gå inn i forskjellige data so ser du at 200 vart levert med begge motorane, audi 100 turbo finn eg berre at vart levert med MC jepp, stemmer d, 100 har bare mc motor, mulig d at dem ble levert med begge,min var kg. MEN, burde ikke dere som disk dette si at d kom med begge og ikke bare med 165hk, d var dette jeg reagerte på, men da er d oppklart da?:)+ at kg motoren kjører med 0.65 bar mot mc sin kjører med 0,4 bar. er vi enige nå eller? Siter 11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil 07 bmw 525D M-Sport bruksbil 96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt. Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8 Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704 og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Godt dere blir enige til slutt :D Nå har det ikke skjedd så voldsomt mye her om dagen. Fått på sommerhjul på de samme gamle felgene. (Takk Grimmi ;) ) Og ellers har den rulla noen mil på prøveskilter og fått et oljeskift :) Går som ei kule, og alt funker som det skal. På mandag blir det eu-kontroll. Så nå er det bare å krysse fingra for at det går sånn passe. Gjør ikke så mye om det er noe småtteri, det må jeg bare regne med. Bare det ikke blir så fryktelig dyrt. Kjøpt noe lakk og sparkel og litt sånn da, så det blir snart litt opplakkering og fiksing av rustflekker :D Bilder kommer etterhvert ;) Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimmi Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Skulle putta på de 18" da :D Virker som bilen egentlig er veldig bra. Men han på jobben finner vel flere feil han. Hehe. Skal godsnakke med han i morra jeg :) Siter -94 Omega 2,5 TD dieseldyret -98 Omega 2.5 TD CD Delebil. Selges i deler. Rustfri!! -95 Omega 2.0 Stv. Skinn osv. Selges. -90 200sx Stage 3 -92 200sx drift/isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Ser bra ut dette ja.. men tok du av kromlistene oppe på døra før du lakkerte dem,og hvordan fikk du dem i så fall av? Siter 1986 Audi 100cc, 2.2 1986 Toyota Starlet (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Ser bra ut dette ja.. men tok du av kromlistene oppe på døra før du lakkerte dem,og hvordan fikk du dem i så fall av? Nå er ikke jeg den kjappeste på å svare og oppdatere her da. Men listene er vel bare trædd inn i begge sider, så den må i såfall bendes litt ut for å løsne. Tror det skal gå greit å få dem av. Jeg maskerte imidlertid bare rundt og lakkerte dem. Anbefaler å ta dem av og pusse litt på krommen for at lakken skal hefte bedre da, for å lakke rett på glatt krom er ikke veldig holdbart ;) Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Den gamle grillen (med speilvendt quattro-emblem), selges for kr 500. Send PM! Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet August 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Jaja.. da er grillen solgt vaffal :) Men bilen står her enda. Slenger ut noen flere bilder jeg.. den er til salgs nå. Kom med bud! Litt info om bilen: *353.000 km * Doble vakuumstyrte diff-sperrer. * Takluke, 2-veis * Galvanisert karosseri * Helrøde baklykter (originalt medfølger) * Hvite frontblinkere (originalt medfølger) * Sekvensiell dumpventil * Turbotrykksmåler * Nytt batteri * Ny termostat * Nytt fordelerlokk + rotor * Ny radiator * Ny dynamo * Nye sommerdekk * Nye vinterdekk Hel og flott bil med utrolig fremkommelighet. Trenger en hellakkering for å bli helt tipp topp. Selges på grunn av plassmangel! ABS Alu. felger Diffsperre EU-godkjent Farget glass Galv. karosseri Hengerfeste Kurve/tåkelys Motorvarmer Radio/CD S./V. hjul Sentrallås Servicehefte Servo Skinnratt Skipose Soltak Sportsseter Varmeseter Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Er du interisert i å bytte i en Nissan Patrol da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet August 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Er du interisert i å bytte i en Nissan Patrol da? Hvis den er hel og bra så kan det være interessant ja. Send meg noen bilder og litt info på mail: kjetibj@online.no Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Bilen er nå solgt. Prosjektet har fått ny eier, og kan følges videre HER! Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Dette er en Urs4:) Gammel tråd.. men alikevel må jeg kommentere det. Har selv hatt UrS4 et års tid nå, og ser med en gang at dette er en UrS6 ;) Ser det på lyktene og panseret :) Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Når det gjelder bilen, så var den til salgs i høst. Var interessert, siden bilen var såpass bra når jeg solgte den. Blei utrolig skuffet. Var ikke dører på bilen, ikke bagasjelokk, motor var med defekt toppakning og gikk RÆVA. Fant to ting som var bra, det var bytta til 200 delskinnsinteriør, og bilen var fortsatt like tight i girkasse og drivverk som da jeg hadde den. Men selger skulle ha 15.000kr for den, og det var den absolutt ikke verdt, med tanke på at jeg solgte den for 18.000kr og den var da akkurat eu-godkjent. Det å kjøpe den tilbake nå ville være som å betale dem for at de har herpa bilen. Var en trist tur hjemover igjen, med mange bitre følelser overfor de som har greid å herpe bilen så vanvittig på 1.5år :rockets Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alek_88 Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 er den grillen orginal? :) Siter sap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet April 7, 2009 Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 er den grillen orginal? :) Den grillen ? Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet April 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 er den grillen orginal? :) begge grillene er originale ja. Både den speilvendte quattro-grillen og den andre (bare lakkert opp i sort) :) Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg