mx_power Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 bilder av team pioneer.. anders sin e uansett fetest,, http://essencedutuning.pioneer.fr/installs/team/team_pioneer.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Hahah, lo godt av engelsken til han svensken! Men fete biler! Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CapRI^^ Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Hahah, lo godt av engelsken til han svensken! Men fete biler! hahahaha.. neivel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Kanskje det er fordi at Lars stammer, at det blir litt rart... Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 har sett de team pioneer intervjuene "live" ! det er full pakke med film crew,lydfolk,lysfolk og gud vet alt.....tror de fleste her på forumet hadde følt seg litt usikker jeg....dustete komentar synes jeg.:nono: Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
installbay Hamar Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Må vel si meg enig i det Jonny! Hadde bare vedkommende vist hva Lars står for og kan... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Tåpelig.....:nono: :nono: Stammer selv. Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mx_power Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 eg og stammer en del spes hvis eg e stressa. ikke så g-g-g-g-g-gøy:iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Å stamme er noe en kan være født med, eller en eller annen årsak til det. Stammer litt av og til selv, men forbedrer seg med åra..Er ikke noe å kødde med, mange sliter veldig med dette:( Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Nå tviler jeg vel på at han visste at lars stammer og lo sikkert ikke av det, vi nordboere er ikke akkurat kjent for å være garva i engelsk uttale. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mx_power Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 litt OT men lat som du skal "synge" ordet høres kansje litt rart ut i starten men så får du trening og sp blir det bra flyt. gått hos logoped.:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Mange som ler av folk som stammer, kanskje ikke ikke bevisst men det er utrolig mange jeg møter som ikke vet hva det er......merkelig nok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Dama stammer, sjefen også. Begge er kjempegreie. :) Noen ganger syns jeg vi kunne trengt flere som stammer. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Litt mer Team Pioneer: http://www.pioneer.co.uk/eur/flash/products/VideoEMMA.html Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg