Gå til innhold

Betaling for å bruke bilforumet.net

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Heggis

betaler en liten sum i året uten problemer for og holde oppe forumet jeg =)

 

men burde envt. bli "goder" til dem så betalte.. viss ikke alle skal betale da..

Jeg betaler heller inn en symbolsk sum i "potten" til de som driver her, enn at en SKAL betale for bruk av dette forum..

Det kommer til å bli forumets siste dag i vekst tror jeg..

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig, samtidig uenig.

Blir nok vanskeligere å "verve" nye medlemmer om de ikke vet hvor nyttig forumet er.

Selv ser jeg hvor utrolig nyttig forumet er, dette er som en revolusjon for meg i tilgang til informasjon om motorer,biler,deler,leverandører osv... men ser jo dessverre at noen tuller litt vel mye he inne, litt kødd og faenskap må det være synes jeg, det hører med, men, unnskyld utrykket "drittunger" hører hjemme på irc.

Betaler mer en gladelig for å være her jeg, og håper at mange fler gjør det samme

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

 

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by G60Turbo

Må si meg enig, samtidig uenig.

Blir nok vanskeligere å "verve" nye medlemmer om de ikke vet hvor nyttig forumet er.

Selv ser jeg hvor utrolig nyttig forumet er, dette er som en revolusjon for meg i tilgang til informasjon om motorer,biler,deler,leverandører osv... men ser jo dessverre at noen tuller litt vel mye he inne, litt kødd og faenskap må det være synes jeg, det hører med, men, unnskyld utrykket "drittunger" hører hjemme på irc.

Betaler mer en gladelig for å være her jeg, og håper at mange fler gjør det samme

 

Man kan lese forumet uten å være registrert noe som gjør at man kun kan poste hvis man har regga seg og betalt. Men jeg tror det ikke gjør forumet mye bedre enn det er i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis man må betale for å legge inn poster og tips til andre, da blir det vel færre/ingen som gidder å gi tips eller svare på poster... tror aktiviteten her vil gå drastisk ned da, og kanskje de som sitter inne med saklige svar til slutt lar heller være å legge inn poster. Men det vil selvsagt være mange som skriver mye piss her for det også, tror ikke det er så lett å forhindre det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At forumet var gratis, mens de som betalte fikk noen goder, var en god ide. Men da står vi fremdeles med problemet med "drittungene". Det er utrolig mye flotte folk her men desverre altfor mye "ugress". Hvis forumet skal være gratis, bør kanskje crewet jobbe litt mer med å fjerne uvedkommende, og begynne å kaste folk som ikke kan oppføre seg ut... Synes at dere bør bli strengere på dette punktet, og se litt på hvordan folk oppfører seg.. Hvis dere ikke kan klare det på grunn av for lite tid osv.. så prøv gjerne å oppnevn noen nye... :rolleyes:

I am really not an violent man, but I think I have to kill someone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CB*Celebration

hvis man må betale for å legge inn poster og tips til andre, da blir det vel færre/ingen som gidder å gi tips eller svare på poster... tror aktiviteten her vil gå drastisk ned da, og kanskje de som sitter inne med saklige svar til slutt lar heller være å legge inn poster. Men det vil selvsagt være mange som skriver mye piss her for det også, tror ikke det er så lett å forhindre det

 

 

Greit nok at en tråd sporer litt av i ny og ne, men synes det begynner å bli litt for mye av det gode.. Blir faktisk overasket over de trådene som ikke sporer av.. men så går det ca 5 min og da har 134444543 personer vert inne å skrevet noe piss..

I am really not an violent man, but I think I have to kill someone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CB*Celebration

hvis man må betale for å legge inn poster og tips til andre, da blir det vel færre/ingen som gidder å gi tips eller svare på poster... tror aktiviteten her vil gå drastisk ned da, og kanskje de som sitter inne med saklige svar til slutt lar heller være å legge inn poster. Men det vil selvsagt være mange som skriver mye piss her for det også, tror ikke det er så lett å forhindre det

Det er snakk om å betale en årskontigent. Man betaler ikke for hver post. Hvis du trodde noe annet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by G60Turbo

Må si meg enig, samtidig uenig.

Blir nok vanskeligere å "verve" nye medlemmer om de ikke vet hvor nyttig forumet er.

Selv ser jeg hvor utrolig nyttig forumet er, dette er som en revolusjon for meg i tilgang til informasjon om motorer,biler,deler,leverandører osv... men ser jo dessverre at noen tuller litt vel mye he inne, litt kødd og faenskap må det være synes jeg, det hører med, men, unnskyld utrykket "drittunger" hører hjemme på irc.

Betaler mer en gladelig for å være her jeg, og håper at mange fler gjør det samme

 

Størrelsen er mer en god nokk, enda mer medlemmer og det blir BARE rot... Bedre med 3000 betalende som er seriøse og poster en 12.000 til som poster "dritt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre å ha en frivillig pot man kan slenge inn noen kroner på.. det vil nok hjelpe masse :) De som skriver mest her nå er også de som har størst glede av å betale.. man har ikke no mer lyst til å betale for å skrive no nyttig enn å ha det til tidsfordriv..

 

myyye strengere action på utskeiende poster er nok veien å gå..

 

hadde det på en eller annen måte vært mulig å få "view new post UTEN Offtopic" ???? er det på noen måte mulig å legge opp en sånn link?? det hadde gjort saken veldig veldig veldig mye bedre tror jeg.. for der skjer det ikke noe nyttig uansett.. så når man skal lese ting om BIL så kan man trykke på "view new posts-no offtopic", og hvis man kjeder seg kan man trykke på "view all new posts" :)

 

Bør vel være mulig å få til?

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

slapp av jenter...vi skal gjøre det gratis for dere brukere så lenge som overhode mulig.....slapp heeeeelt av...hehe.

 

Tingen er vel at det er flere som vil betale for å henge her...

 

Hva synes du om forslaget Håkon?

Vil det virke å betale for å slippe noen av svada-posterne her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår