Gå til innhold

Betaling for å bruke bilforumet.net

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Har nå brukt ca 2 timer på å bla meg gjenom 10 millioner med søppel poster. Er noe brukbart men ca 90% er bare tull fra folk som enten kommer med ubruklig informasjon, eller ubruklige komentarer til folk som har kommet med denne ubruklige info`en. Siden så mange har foreslått aldergrense og fått avslag, vil jeg da foreslå å ta betalt av de som bruker bilforumet.net. Lese poster ol. bør være gratis, mens de som skal poste noe kanskje kunne betale en sumbolsk sum. (ca 100-200.- i året) Pengene dere får inn på dette kunne foreksempel brukes på bedre/større server el. Tror kanskje dette burde luke ut de som bare er her for å skrive dritt..

 

just my 2centshellothere

I am really not an violent man, but I think I have to kill someone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by svein

Har nå brukt ca 2 timer på å bla meg gjenom 10 millioner med søppel poster. Er noe brukbart men ca 90% er bare tull fra folk som enten kommer med ubruklig informasjon, eller ubruklige komentarer til folk som har kommet med denne ubruklige info`en. Siden så mange har foreslått aldergrense og fått avslag, vil jeg da foreslå å ta betalt av de som bruker bilforumet.net. Lese poster ol. bør være gratis, mens de som skal poste noe kanskje kunne betale en sumbolsk sum. (ca 100-200.- i året) Pengene dere får inn på dette kunne foreksempel brukes på bedre/større server el. Tror kanskje dette burde luke ut de som bare er her for å skrive dritt..

 

just my 2centshellothere

 

Virker som de jobber med en sak :) kanskje vi kunne blitt smurte litt med hva vi kan vente oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bla igjennom alt av poster her da egentlig?

Bruker jo bare "check new post" uansett.

 

Men er enig i dette her.

Ta en innbetaling i bilforumet.net KLUBBEN. Og alle som betaler og er medlemmer får tilgang til forumet.

Da får vi kanskje luket ut den del personer som bare skal lage søppelposter også. Disse gidder antakelig ikke å betale for å være med i en slik klubb eller på et forum som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke enig i dette egentlig.. Dette vil gjøre at de som virkelig driver hardt i bilmiljøet ikke bryr seg om forumet.. Ikke at de ikke har råd, men at de ikke gidder å være med i alle klubbene i verden.. Dette vil gi oss generelt enda lavere tilgang på kunnskap her inne..

Er vel fortsatt "report this thread" som gjelder ser det ut til.. Å da ikke bare til upassende, men også til barnslige søppelposter.. Jeg kommer til å sende slikt i hytt å gevær fremover, for å se hva det kan medbringe..

 

Men litt off topic må jo være tillatt

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro at forumet kommer til å bli ganske lite hvis det blir no særlig betaling, hvertfall uten noen goder for de som blir medlemmer. Folk som da har veldig god peiling vet hvem de skal henvende seg til for meg hjelp og gidder ikke å betale, og blir mye av folka med mye peiling borte vil det ikke bli mange nye medlemmer som ønsker kunnskap +++ Lukter en ond sirkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette gleder jeg meg til!

`93 Sierra 2,0i clx (For tiden med ett stort hull i motoren)

 

2005 - Opel Movano 2,5 CDTi Aut. Mottatt 25 Juli- 05.

 

x `01 Citroen Jumper "Den Franske Baguetten" --> Solgt

x `87 Sierra 2,0 --> Solgt

x `90 Sierra 2,0 --> Vraket/spiker

x `01 vw LT 35 --> Solgt/firma

x `93 Golf 1,8 ---> Solgt

x `84 340 ---> Vraket/spiker

x `87 626 ---> Solgt

x `84 929 ---> Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis dere har tenkt å ta beltaling så kommer det VELDIG få nye folk inn hit, noe som er synd... Ville heller satset på litt mer reklame for å finansiere forumet. Med så mange besøkende som dere kan ikke det være noe problem. Hvis ikke får dere starte en bilforumet.net bilklubb og bruke penger fra denne klubben til å drifte forumet. Selve bruken av forumet burde uansett gratis!! Så får helle de som melder seg inn et par klistremerker og kanskje noe annet stæsj...

-77 242 Turbo

-66 Ford 17m Super

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er uten tvil den dummeste ideen jeg har hæør til nå,

Hvis man skal begynne og ta betalt for og drive ett forum, ja da har man drept seg selv før man i det hele tatt starter!

 

Fortell meg hvor i verden man må betale for og kunne chatte ??

 

Jeg tør og påstå att det ikke finnes, eller ikke er noen succes i det hele tatt!!

 

Lykke til med nok en GLIMRENDE IDE! :rolleyes:

 

 

MrLeone

http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler"

http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters"

http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie"

http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår