Nissan_Gutten Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Originally posted by Quicksilver 3000 medlemer x 200kr... hmm 600.000,-... jeg er helt klart i feil branshe hehehe Ja det er vell jeg å. Men da kan de jo lage en bilforumet.net bil som blir påkosta vert år. Jeg tenker litt fantasi nå, men hvis den hade blitt påkosta litt over en halv million vert år så kunne det blitt en ganske fet bil, Men da må det vel bli en Supra eller en Skyline da. også hvis alle er med også på og gjøre den bra så kan jo alle bli enige om at siden jeg kom med forslaget så står mitt navn på vogn kortet. nei da jeg er ikke så grisk, men det hadde vert drit fett med en sånn bil. Siter Les Profilen min. Se her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nissan_Gutten Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Nå som jeg så hva det koster og drive det greiene her og sånn som jeg har drivet så syntes jeg at alle som er her skal betale 200 kroner i året og ingen reduksjon på kontigentet selv om man har vert her lenge. Over skuddet kan gå til bil prosjekter og turer og lignende da. Har ikke lappen enda, men jeg tar sykkelen og tråkker etter. det sistnevnte der var fleip. Siter Les Profilen min. Se her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 pengene går selvf til drift av forumet, og goder til medlemmene... hadde sikkert ikke vært vondt med gratis banekjøring? eller hva? mitt viktigste punkt er at medlemmene skal få mye igjen for at dem er her...at dette er den eneste internettsiden dem vil bruke :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet September 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Originally posted by Håkon A mitt viktigste punkt er at medlemmene skal få mye igjen for at dem er her...at dette er den eneste internettsiden dem vil bruke :D Er kun på bilforumet.net jeg.. :D Finnes det andre sider oxo?:rolleyes: Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Å måtte betale hadde nok gjort forumet mindre atraktivt, men det hadde vel endt med at jeg hadde betalt alikavel.. fjortisser hadde vel blitt utestengt... hmmmmm :) Men hallo, en bilforumet.net bil, oj, så gøy :rolleyes: Kjempegøy for de som får gratis bil, men,hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Originally posted by Robert Men hallo, en bilforumet.net bil, oj, så gøy :rolleyes: Kjempegøy for de som får gratis bil, men,hehe [/b] Kunne jo ha hatt eit prosjekt gående, eit års tid eller noe sånt der bilen ble shinet og dillet litt for så og lodde den ut blandt medlemene her på forumet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by Brembo Kunne jo ha hatt eit prosjekt gående, eit års tid eller noe sånt der bilen ble shinet og dillet litt for så og lodde den ut blandt medlemene her på forumet :) Større sjangs for at jeg får utrettet noe fornuftig med de 200 kronene på essoen.... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by Robert Større sjangs for at jeg får utrettet noe fornuftig med de 200 kronene på essoen.... ;) Pølsemeny?:D :D :D Hadde med glede bidratt med 200kr++ for å holde dette forumet oppe og gå:) Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetCar Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Dersom dette blir en betalende tjeneste for å være medlem tror jeg ganske sikkert medlemmene vil gå over til andre forum. Få heller inn sponsorer. Det kan ikke være vanskelig med et så besøkt forum. Siter StreetCar http://www.StreetCar.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg