Øyvind Ryeng Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Bildene ble tatt nå nettopp på yttersida, gidda ikke å gjøre noe større nummer ut av det (ennå). Vet dere har ventet lenge på bilder, og her kommer de omsider ;) Hondaen: Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Hondabilde nummer 2: Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Audien: Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Audi #2: Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Hørte jeg en kommentar i det fjerne? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Ja, fiks den audien :D Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by tekNetium Hørte jeg en kommentar i det fjerne? Grom Audi da.. Litt kjapp mekking så blir den sikkert fin;) -Lethal Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Hahaha, morsommen. Selvfølgelig skal jeg fikse den. Når den tid kommer. Imidlertid har jeg hatt en fotosession idag, og legger straks ut bildene, 28 i tallet. Været vekslet mellom overskyet, regn, og delvis skyet, pluss at jeg frøys og skalv, så noen av bildene ble litt uskarpe. EDIT: Potatis er den morsomme jeg referer til ovenfor. Lethal: Takker og bukker! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Det var alle bildene for denne gang. Bildene er tatt med et Canon PowerShot A60 på "superfine" i 640*480, og automatiske innstillinger. ALL feedback settes pris på! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by tekNetium ALL feedback settes pris på! Jeg tar imot hvilken som helst kommentar. Værsåsnill? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by tekNetium Jeg tar imot hvilken som helst kommentar. Værsåsnill? Audi'n trenger endel fiksing... Bildekvaliteten var jo grei da.:) Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Audien kan jo bli bra den. Hadde jo vært tøft om du fikk en kamerat til å ta bilder mens du dro en piruett på den fotballbanen foreksempel! Det kunne blitt ett tøft bilde. Er den fronten hjemmemekka eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 audi'en ser hærpa ut for og være ærlig.. trenger endel fiksing både eksteriørmessig og interiørmessig.. men greie bilder.. Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 trukke den audien blir no finere jeg, samma faen hvordan omgivelser du har:) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg