Gå til innhold

155 i 30 sonen!!

Ranger emnet


Bullit

Anbefalte innlegg

  • Svar 168
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Otto von Bismarck

Riktignok kjenner jeg en kar som gikk lenger hva angår katter.

Han kjørte gjerne av veien og fulgte etter dem på jordene om så var nødvendig. Han må virkelig ha hatet katter. Jeg tror han skulle hevne sin elendighet ved å ta dem av dage.

Han hadde også sine helt egne meninger om hvordan ting skulle være, og folk gjorde klokt i å ikke motsette seg ham, ellers risikerte de å finne igjen ramma til bilen sin på en låve et sted.

 

Heldigvis har mannen fått hjelp. Hjemmehjelpen kommer med piller til ham hver dag, så han har roet seg en del og lagt karrieren som bilslakter på hylla.

Om han har sluttet å rase over all de jorder som finnes for å kjøre i hjel kattene til folk, vet jeg sannelig ikke.

Men koselig kar forøvrig. Skjønt ta ham i forsvar gjør jeg ikke uten å få en solid økonomisk påskjønnelse.

 

Han hadde vel da i det minste ikkje internet..? ;)

Ein dumstut trur vël om alle som helsar blidt.

Han merkar slett ikkje dei legg snarer for han, om han sit i hop med dei lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, litt motsigelser i Ascona sin replikk der, men det er jo ikke noe nytt. Hvis jeg måtte være så uheldig å måtte ty til vold, ville jeg ha gjort det selv, og ikke fått noe andre til å gjøre det for meg. Det er bare ren og skjær feighet, spør du meg. Kan du ikke/tør du ikke sloss, hold deg så godt som mulig unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ascona mener tydligvis at alle selv skal bestemme hvilken hastighet de skal holde. Se for dere dette senarioet:

 

Bil 1 kjører i 40kmt som han vurderer som forsvarlig, han har akkurat kjørt igjennom en ganske skarp sving

rett bak ham kommer bil 2 som har en ganske rask bil og syntes at det er forsvarlig å holde 250kmt der, han runder svingen og der putrer bil nr 1 i 40kmt. Det sier seg selv at man ikke kan bestemme hastigheten selv. Det ville blitt totalt kaos.

 

Det skjønner vel du også ascona?

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_BASS

Ascona mener tydligvis at alle selv skal bestemme hvilken hastighet de skal holde. Se for dere dette senarioet:

 

Bil 1 kjører i 40kmt som han vurderer som forsvarlig, han har akkurat kjørt igjennom en ganske skarp sving

rett bak ham kommer bil 2 som har en ganske rask bil og syntes at det er forsvarlig å holde 250kmt der, han runder svingen og der putrer bil nr 1 i 40kmt. Det sier seg selv at man ikke kan bestemme hastigheten selv. Det ville blitt totalt kaos.

 

Det skjønner vel du også ascona?

 

 

nah, bare å kjøre forbi å fortsette med farten sin det.. er ikke mere som skal til! er jo en grunn til at det finnes fine muligheter til å forbikjøre!

 

Men det finnes oxo idioter som putrer 40KM/t i 60sona, eller dem som skal ta av til motorveien som det er 80/90 sone på, med et akselrasjons felt som tilsvarer 800m, og i enden av det jævla akselrasjonsfeltet har han klart å oppnå, ca 60-65KM/T.....

 

DET er jo rein provokasjon!

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

Det er ikke nødvendigvis uforsvarlig å kjøre i 300 heller, selv om myndighetene mener det er uforsvarlig å kjøre i 31 liksom..

Saken er den at myndighetene virkelig har mistet enhver form for bakkekontakt i forbindelse med fastsettingen av fartsgrenser.

Fartsgrenser er i utgangspunktet fullstendig unødvendig å ha, de er bare en måte å begrense utnyttelsen av veier og biler.

 

Har ikke vært her på en stund men ser at tåplighetene fra Ascona kvalitesmessig stadig blir bedre og bedre :rolleyes:

Imponert...men ikke overrasket.

Låven racing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

 

 

nah, bare å kjøre forbi å fortsette med farten sin det.. er ikke mere som skal til! er jo en grunn til at det finnes fine muligheter til å forbikjøre!

 

Men det finnes oxo idioter som putrer 40KM/t i 60sona, eller dem som skal ta av til motorveien som det er 80/90 sone på, med et akselrasjons felt som tilsvarer 800m, og i enden av det jævla akselrasjonsfeltet har han klart å oppnå, ca 60-65KM/T.....

 

DET er jo rein provokasjon!

 

Det er en grunn til at purken stopper de som kjører unødvendig tregt også!

 

Jeg ble selv stoppet av politi en gang jeg kjøre forbi en fyr i 80 sonen på landevei... da hadde han ligget i ca 60 km't i timen... Jeg ga litt for kraftig på i forbikjøringen, og kjørte vel akkurat i overkant av 80... Ble stoppet inn til siden, og forklarte da rolig og kontrollert for onkel at idioten hadde ligget i 60 km't ganske lenge... Jeg fikk ikke noen bot for å kjøre for fort, men onklene satt seg i bilen og tok igjen jævelen som hadde kjørt for tregt, og stoppet han istedet!

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bmw-bergen

 

Det er en grunn til at purken stopper de som kjører unødvendig tregt også!

 

Jeg ble selv stoppet av politi en gang jeg kjøre forbi en fyr i 80 sonen på landevei... da hadde han ligget i ca 60 km't i timen... Jeg ga litt for kraftig på i forbikjøringen, og kjørte vel akkurat i overkant av 80... Ble stoppet inn til siden, og forklarte da rolig og kontrollert for onkel at idioten hadde ligget i 60 km't ganske lenge... Jeg fikk ikke noen bot for å kjøre for fort, men onklene satt seg i bilen og tok igjen jævelen som hadde kjørt for tregt, og stoppet han istedet!

 

Bevis på at Politiet ikke alltid er ute etter å ta deg, dem kan faktisk være fornuftige av og til.

 

Som oftest gjør dem bare jobben sin rett og slett! Og det her er et bevis på at de du traff på gjorde den ordentlig!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jostein

 

TRUE TRUE!!!At det er mulig Candyman:rolleyes: dobbelt moral til de GRADER å at du smisker/slikker rævskjegget til Ascona har vel vi alle skjønt?

 

Hehe jævla ape ass josten, hold deg til å fortelle om din wankel ekspertise du så blir alt så mye bedre....

 

Og hvilken dobbelt moral? Jeg bare kødder for å prøve å vise hvor idiotiske noen av innleggene til sånne som f.eks. deg er jeg....

 

Og jeg smisker med ascona? Jeg veit ikke en gang hvem mannen er, jeg har aldri sett han og kommer sikkert aldri til å gjøre det heller så hva godt skulle jeg fått ut av det?

 

Det er nettopp DU som er rææævslikker og smiskern! Det er DU som tar samme side som "alle" på forumet her og ikke tørr å ha egne meninger.

 

Ascona har jo så å si hele forumet imot seg så jeg syntes det er bedre og ta han sin side i en sak og ikke bare tenke. "det er ascona, han prater bare piss, nå legger jeg ut en post og slenger litt dritt til han". Dersom en av moderatorene hadde sagt at han helt trygt kjørte i 200 i 30 sona så kan jeg vedde alt jeg har på at du ville ha vært 100% enig og at det var helt greit, men siden ascona som har dårlig rykte sier det så skal dere monge helt for det.

 

Jeg sier heller ikke at det er greit at han kjører i 200 i 30 sona, men jeg prøver å se på det fra forskjellige synspunkter istedet for å bare slenge ut en post og kalle han for idiot osv. Hva faen kan dere vite om det var dustete elller ikke? Dere vet jo ikke en gang hvor det er! Kanskje det egentlig skulle vært 80 det, men at de bare har satt opp feil skilt. Så hvorfor gidder dere å uttale dere om ting dere ikke har peil på?

 

Det er bare en fornuftig ting dere har kommet med hit tiil og det er det med at det er latterlig å kjøre over katter. Hadde ascona kjørt over katta mi mens den levde ville jeg sansynligvis ha kjørt over noe han var glad i å, sånn som f.eks. en av bilene hans....

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bmw-bergen

 

Det er en grunn til at purken stopper de som kjører unødvendig tregt også!

 

Jeg ble selv stoppet av politi en gang jeg kjøre forbi en fyr i 80 sonen på landevei... da hadde han ligget i ca 60 km't i timen... Jeg ga litt for kraftig på i forbikjøringen, og kjørte vel akkurat i overkant av 80... Ble stoppet inn til siden, og forklarte da rolig og kontrollert for onkel at idioten hadde ligget i 60 km't ganske lenge... Jeg fikk ikke noen bot for å kjøre for fort, men onklene satt seg i bilen og tok igjen jævelen som hadde kjørt for tregt, og stoppet han istedet!

 

Synd pol10 gjør dette altfor skjeldent. Kunne sikkert redusert like mange ulykker etter E6 hvis de hadde gjort dette, i stedet for og ta en som kjører 20km for fort.

Takk til:

Audioart v/ Kjetil Skei

Ruud Racing

VS-motor

Standox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår