keirn Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Ønsker å kjøpe BBS Splitter med sentrum som er 4*100, 5,5 - 7,5" brede i 15 tommers høyde, absolutt alt er av interesse, også kun felgbaner om de er hele, selv om du bare sitter på en eneste så ta kontakt, jeg bare "må" ha det til rocco børsa mi. Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Originally posted by VS&T Ønsker å kjøpe BBS Splitter med sentrum som er 4*100, 5,5 - 7,5" brede i 15 tommers høyde, absolutt alt er av interesse, også kun felgbaner om de er hele, selv om du bare sitter på en eneste så ta kontakt, jeg bare "må" ha det til rocco børsa mi. Hehe... flere som er på utkikk etter slike ja.... fant jeg... 2 sett faktisk men det tok tid... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Hmm hvor så jeg nå sånne felger og felgbaner hen...... ;) Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirn Skrevet September 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 nitewlkr: Din kødd, bare vri kniven rundt i såret du di j**** fi*** hehe :) Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Er det denne typen du tenker på? I så fall så får du kjøpt disse nye. Er ikke BBS som lager dem da, men ligner da fæææælt ;) Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirn Skrevet September 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Noe lignende ja, men det skal være orginal vare, ellers takk for tipset :) Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Bare hyggelig. Titter litt etter sånne selv. Peeeene felger. pS! Fant 3 sett når jeg titta på http://www.e-bay.de for en liten stund tilbake. Så....sjekke der? Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2434204346&category=21668 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 fete de, men er fetre gameltypen med rett kant og uten sånn "boltdeksel" Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wee Bull Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 boXer: joda - nok av felger i tyskland, men de vet også å ta betalt for dem. 1400euro utropspris og kjøp-nå i 1700euro for dette settet. og så er det hele det greiene med den norske nazi tollen som skal ha moms på frakten og innkjøpsprisen. noe som er HELT bak mål for 15år gamle felger! så regnestykket blir noe slikt som dette: 1400x8.15=11410 norske + ca. 1-2k i frakt + moms = 16600 NOK sånn cirka. seff kan du reise ned og hente dem selv, men da blir det nesten like dyrt om ikke dyrere. i dette tilfellet så er det riktig nok ikke den lengste reisen. bremen er bare 1 god time syd/vest for hamburg - men likevel! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 tror kansje jeg har noen sånne hjemme..har stått på en opel rekord..7,5x15 ET13...skal sjekke når jeg kommer hjem.. men de felgene er kansje ikke så utroli pene, må sikkkert pusses å lakkes litt Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 bbs RM OZ turbo ebay.de Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg