Gå til innhold

jt-eksos

Ranger emnet


snails

Anbefalte innlegg

Ka du mein me det ?

 

han på verkstedet sa de bare på kødd i grunnen da..er bare at dumpventilen står på feil side, "med turboen" får bedre gassrespons om eg setter den før insuget..so de er bare mitt tap at den står der den står..har ikkje noe å sei kor den er plassert i grunnen da på en eu-kontoll

General-Aasen

 

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han på verkstedet sa de bare på kødd i grunnen da..er bare at dumpventilen står på feil side, "med turboen" får bedre gassrespons om eg setter den før insuget..so de er bare mitt tap at den står der den står..har ikkje noe å sei kor den er plassert i grunnen da på en eu-kontoll

 

Ja sånn ja... Bynte å lur på om at dem ikke godkjente åpen domp på biln din :titties:

 

Du må jo få svesa på en stuss på alu røre mellom ic og innsuge, ikke lange jobben det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på eu-kontroll her om dagen.

Verkstedet ville ikke ta avgassmåling eller støymåling pga.at det var uorginalt eksosannlegg på bilen!! Har aldri hatt problemer med dette før.

Trengs det noe godkjenning av eksosn? Har 3" jt.flow annlegg...

 

Hei.

 

Eg var og viste bilen på biltilsyn (BT) med 3" JT med en potte, det gikk ikke

på min i alle fall, når eg kom tilbake med to potter så gik den gjennom uten noe problem med støy.

 

Øyvind

Ludvig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Eg var og viste bilen på biltilsyn (BT) med 3" JT med en potte, det gikk ikke

på min i alle fall, når eg kom tilbake med to potter så gik den gjennom uten noe problem med støy.

 

Øyvind

 

 

Var det pga støyen at du måtte sette på ei til potte eller skulle dem bare ha det sån ?

 

Før æ mein å ha hørt at dem ikke kan si nå på at man bare har ei potte.

 

Har du turbomotor btw?? For 3" JT kan æ tru bråka må jevli på en NA motor!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det pga støyen at du måtte sette på ei til potte eller skulle dem bare ha det sån ?

 

Før æ mein å ha hørt at dem ikke kan si nå på at man bare har ei potte.

 

Har du turbomotor btw?? For 3" JT kan æ tru bråka må jevli på en NA motor!!!

 

Han hadde turbomotor i den bilen ja...

 

oyvind: Nekta han ikkje å godkjenne fordi han meinte at der skulle ver 2 potte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår