Gå til innhold

Ealoken : Prosjekt Volvo 740, Drift project

Ranger emnet


ealoken

Anbefalte innlegg

  • Svar 249
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja, håper det blir nice ;)

 

lurer på radiatoren bak med vifter og trakter ned fra de bakerste vinduene.

 

hjulbuene bak skal moddes slik at jeg får plass til 9.5" felg med 265 dekk ;) (tilfelle jeg skulle kjøre litt spor \ rett frem )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjulbuene bak skal moddes slik at jeg får plass til 9.5" felg med 265 dekk ;)

 

Ikke mer? :D Mine blir en del bredere bak, men ikke for å kjøre grip, for å imponere teensa og få dem med meg hjem.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får du plass til mer en 9.5" felger ? u show me ;)

 

Er det ikke plass så lager vi plass. Jeg skal jo kappe opp skjermen og bredde bredderne mer. Med riktig ET (dvs dyyyp kant) så går det nok.

Lurer på om jeg skal sage ut litt av bredderne også sette rund hjulbue uttapå der igjen. Må få på plass felg slik jeg får det kant i kant.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hvordan var kvaliteten på skjermene?

Vet du om han hentet de hos rp glasfiber?

 

Det som er saken, er at en kompis av meg kjøpte nå en bakfanger og en sånn frontfanger med 850 leppe av runehansen og de var "segne".

Han kompisen min tror at runehansen kanskje ikke hadde de lenge nok i formen, så øvre del av begge fangerene er seget ned..

 

jeg blir veldig skeptisk til å handle hos han.. bilen min skal jo være gatebil (dog en upraktisk og ukomfortabel en).. Jeg trenger ikke å ha blen 100% strøken, men jeg vl ikke ha skjermer som gjerne er sunket sammen i formen og slikt jalla..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvaliteten var meget god, rune hansen lager RC finnish, mine er nesten klare til lakkering.

 

men du skal ha front skjermer, panser og bag luke eller dag?

 

Jeg vet ikke helt hvor mye jeg skal ha, har sendt søknad til b.t. og avventer til jeg har fått svar.

 

Håper jeg får lov å bytte bakskjermer også, siden bilen skal ha halvbur og bli omreg til 2 seter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår