Gå til innhold

Ealoken : Prosjekt Volvo 740, Drift project

Ranger emnet


ealoken

Anbefalte innlegg

asfaltmattene er nesten ute, har knota en del med det jævla limet. men fikk et vidundermiddel, hehe.

 

utenom det så driver jeg med tektylen under, lurer på om jeg skal skrape alt, eller drite i det...

 

Vet ikke hva slags vidundermiddel du har fått tak i, men casko limfjerner er utrolig bra. Jeg tok det på noen gamle t-shirts og vasket med de og limet bare forsvant, ikke noe arbeid å snakke om. Betalte 150,- for 1 liter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 249
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

snart ferdig med asfalt matte hælvete.

skal til roma i morra, men skal skru litt etterpå i dag, bilder kommer.

 

Det der var 27/4.. Hva har du egentlig gjort siden da? :spin

Men men... Håper det blir bra da! Kunne vært spennende! ;)

Multilink er jo bare tull! Drit i det og kjør med bjælke!! Er ikke volvo uten stiv aksel!

 

Edit: Driftbattle blir du aldri ferdig til, fordi du ikke skal kjøre der? Var ikke hele poenget her at du startet med dette prosjektet fordi hadde fått driting-serie i norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men skal kjøre i Powerdrift serien.

Er mye små plukk på et prosjekt som ikke jeg gidder og legge ut her, bygger trossalt bilen for egen vinning, ikke for og legge ut bilder her.

 

Kjører nok stiv aksel ja, med litt modifikasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke vri så fælt på det da, jeg bygger bilen for egen erfaring og pga hobbyen, men jeg gidder ikke legge ut bilder for deres skyld, det som kommer ut, det kommer ut.

 

hahahahaah :D

 

"hei... se på prosjektet mitt.... jeg gidder ikke skrive så mye om det, eller legge ut bilder... men det blir bra"

 

:D

 

You go girl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruksbil øsa mi som har fått dyser til dens nye motor.

 

Jeg har ikke giddi å lest hele tråden din. Så da spørr jeg deg:

 

Hvorfor ikke bare bygge ferdig Prosjketbilen din før du på koster både bruks og prosjekt bil? Tror du aldri blir ferdig med prosjektet så lenge du prioriterer feil bil:usa:

 

Og når får vi se bruksbilen i villsladd? Står trossalt powerdrift? driftpower? i front ruta og team sideways i bakruta. Føler du må gjøre deg litt mere fortjent til merkene.:spin

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her har det skjedd mye på nesten et halvt år! syns du bare skriver at du kanskje skal ha det å kanskje skal ha det. bestem deg mann!

Drit i hva andre syns! normale folk som nesten alle her på forumet har ikke råd til og bruke 7 tusen i måneden på lekebilen sin så skjønner at ting tar tid. men... får du putta rb26 nedi gobilen og får det til og fungere så legger jeg meg flat. veit ikke om noen som har gjort det før. bruk en b23et med spm h-råder og 531 topp så klarer du 380 hk billig. BTW add-on styling er min klare favoritt på 740!! lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår