B230ft Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 hmm er en hel del jeg har lest i denne tråden jeg egentlig stiller litt spørsmål til, men tror jeg lar være.. en ting jeg mp si jeg lurer på, du skal kjøre drifting, alikevel skal du sveise om en stiv aksling så du får negativ camber? poenget der er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 poenget er at man skal ha feste i driften, slik at man kan opprettholde hastigheten. en annen ting er også dekk slitasjen, ved null i camber vil jeg spise ytter kanter av dekkene. bare kom med spm du B230ft. [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Driftbattle rekker jeg aldri, nettopp fordi jeg ikke skal kjøre der. tom ole har vistnok funnet motor til meg i japan, da er det 6 ukers frakt opp hit. ting tar tid med meg vettu robert, ikke alle som tar fri fra jobben for og bygge bil! [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 men hvorf velger du egentlig å gå for stiv bakaksling og ikke delt?? Mvh Fredrik HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Driftbattle rekker jeg aldri, nettopp fordi jeg ikke skal kjøre der. Istedet går du rett over på D1GP? :rolleyes: :) Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Tråden til Sugekopp ble stengt etter to sider med personlig prat etter sinnsykt mye framgang på Nissanen, mens her er det 15 sider som kulminerer i asfaltmatter som fjernes? Er Volvo-folket en freda rase eller? - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Nei, jeg vet det fungerer, kjenner ikke "multilink" systemet til volvo, den stive fungerer meget godt også :=) [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Men skjer det noe da? å ribbe og skrape matter på en 740 er gjort på en kveld... Gjort noe mer? ikke mobb stakkarn da. han gjør sikkert så godt han kan. la han hoplde på litt til så drar han kanskje en eiriksmil.... Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 asfaltmattene er nesten ute, har knota en del med det jævla limet. men fikk et vidundermiddel, hehe. utenom det så driver jeg med tektylen under, lurer på om jeg skal skrape alt, eller drite i det... [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scrat Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 asfaltmattene er nesten ute, har knota en del med det jævla limet. men fikk et vidundermiddel, hehe. utenom det så driver jeg med tektylen under, lurer på om jeg skal skrape alt, eller drite i det... tectylen under er en "fin" jobb vettu, good luck ;) -67 VW boble (herbie) -78 Volvo 242 V8 -78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition -01 Ford F250 *Powerstroke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 hehe, du mener jeg skal drite i det? [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scrat Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 hehe, du mener jeg skal drite i det? nei, det er bare en skikkelig dritt jobb, så smør deg med tålmodighet -67 VW boble (herbie) -78 Volvo 242 V8 -78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition -01 Ford F250 *Powerstroke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 hehe, bare få bygget en svive, så jeg får vippet bilen, så går det nok bra :) motoren kommer muligens om 7 uker. da kommer jeg nedover med skroget på henger. om ikke du har mulighet for og komme oppover.. [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scrat Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 best om du kommer ned, for da bare henger vi den opp på bukken å osv, much easyer hehe -67 VW boble (herbie) -78 Volvo 242 V8 -78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition -01 Ford F250 *Powerstroke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveiser`n Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 ja løken,om 3uker har jeg tid til og komme og sveise buret ditt og alt det du skal ha sveiset så si ifra visst det er noe mer enn buret a. mvh stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg